וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני חוזר: "כל הנשים מחפשות תשומת לב"

ראש ממשלת איטליה לשעבר ממשיך לנפק אמירות אומללות, והפעם הוא בחר לעשות זאת דווקא מחוץ לבית המשפט, שם דנו באישום לפיו הוא קיים יחסי מין עם דוגמנית בעת שהייתה בת 17

ניתן היה לצפות כי אדם המואשם בקיום יחסי מין תמורת תשלום עם קטינה, ינסה לשמור על פרופיל נמוך ככל הניתן. לא סילביו ברלוסקוני. ראש ממשלת איטליה לשעבר בחר לומר כי כל הנשים מחפשות תשומת לב, כשטען כי "נשים, מטבען, הן אקסהביציוניסטיות" - כך פרסם ה"גרדיאן" הבריטי.

את הדברים אמר ברלוסקוני לעיתונאים מחוץ לבית המשפט, אליו הגיע אתמול (שישי) לראשונה לדיון בתיק בו הוא מואשם בקיום יחסי מין עם הדוגמנית קרימה אל מחרוג, בעודה בת 17. הוא אינו מחויב להופיע לדיונים בתיק, אך בחר להיות נוכח באולם על תקן צופה, ולפלוט אימרה במהלך ההפסקה אשר הזכירה מדוע נקשרו לשמו פרשיות מין רבות כל כך.

ברלוסקוני אף אישר כי במסגרת מסיבות מין שארגן בביתו, הופיעו חשפניות לבושות בבגדי נזירות ושוטרות, אך רק כחלק מ"מופעי בורלסקה". לדבריו, הוא ארגן "ארוחות ערב אלגנטיות", אשר לעיתים הובילו לבילוי במועדון או לביקור בתיאטרון. במשפטו מואשם ברלוסקוני גם בניצול סמכותו לרעה, משום שדאג באופן אישי לשחרורה ממעצר של אל מחרוג - שקיבלה את הכינוי "רובי שוברת הלבבות" - לאחר שנחשדה בגניבה, תוך שהוא משקר כי מדובר באחייניתו של נשיא מצרים באותה העת, חוסני מובארק.

עוד בנושא
בשל התיישנות: תיק השוחד נגד ברלוסקוני ייסגר
ראש ממשלת איטליה ברלוסקוני התפטר, המונים ברחובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully