וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיים סגורים: השלג מקרקע את הטיסות באירופה

מאות טיסות בוטלו או נדחו בבריטניה, הולנד, גרמניה וצרפת. גם התחבורה היבשתית משותקת במקומות רבים, ונהגים ברחבי היבשת נאלצו לנטוש את רכבם בכביש. התחזית: עוד אין הקלה באופק

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

סופת השלג הגדולה שפקדה את אירופה בסוף השבוע ממשיכה גם היום (ראשון) לגרום לנזקים בכל רחבי היבשת, ולשתק את התחבורה בים, באוויר וביבשה, דווקא בתקופה הכי עמוסה - לקראת חג המולד.

בלונדון נסגר היום שדה התעופה הית'רו לטיסות נכנסות ולרוב הטיסות היוצאות, ונוסעים רבים נאלצו לבלות את הלילה בשדה. שדה התעופה גטוויק, שכוסה במעטה לבן, נפתח רק הבוקר לאחר שהיה סגור אתמול.

שדות תעופה רבים נוספים ברחבי היבשת מושבתים או סובלים משיבושים. מאות טיסות שיועדו להיום בוטלו, ותורים ארוכים משתרכים בשדות. בפרנקפורט, למשל, בוטלו בסוף השבוע כ-200 טיסות, ושיבושים קשים נרשמו גם בשדות התעופה בפריז ובאמסטרדם.

השלג הכבד גרם לעומסי תנועה קשים גם בכבישים, ורבים מהנוסעים נאלצו לזנוח את רכבם התקוע. גם הרכבת האירופית "יורוסטאר" פועלת תחת הגבלת מהירות בשל השלג הכבד, ונגרמו שיבושים משמעותיים בלוחות הזמנים.

השלג הגיע גם למקומות שלא ממש מורגלים אליו, בהם בולוניה וטוסקנה באיטליה, שם השתרכו פקקי תנועה אדירים. חלק מהנהגים סיפרו כי בילו למעלה מ-15 שעות בדרכים, ונאלצו להעביר את הלילה במכוניתם.

נכון לעכשיו, התחממות אינה נראית באופק - החזאים צופים שגל הקור באירופה יימשך גם בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully