וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסמעיל הניה: כוחו הצבאי של חמאס חזק היום מתמיד

סגן ראש הלשכה המדינית של הארגון השולט ברצועת עזה אמר בטקס לציון שבע שנים למבצע "עופרת יצוקה" כי ישראל תשלם מחיר כבד בכל עימות עתידי. "מנהיג ישראלי שיקבל החלטה לצאת למלחמה בעזה, עוד ישלם על כך בתפקידו", הוסיף

צילום: באדיבות כנס ההנהגות של התנועה הקיבוצית; עריכה: שניר דבוש

(יעלון, בחודש שעבר: "חמאס לא הפך לציוני, הוא מורתע")

סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמאעיל הניה אמר אתמול (ראשון) כי כוחו הצבאי של חמאס חזק היום מתמיד, והזהיר את ישראל שלא לפתוח בעימות חדש ברצועת עזה. בנאום שנשא בעזה בטקס לציון שבע שנים למבצע "עופרת יצוקה", אמר הניה כי יכולותיו הצבאיות של חמאס התחזקו מאז מבצע "צוק איתן".

לדבריו, ישראל "תשלם מחיר כבד מאי פעם" צבאית ומדינית בכל עימות עתידי מולו. "אם ישראל חושבת על יציאה לעימות נוסף ברצועת עזה, עליה להיזהר מהתוצאות שיהיו לכך. ההתנגדות הפלסטינית חזקה היום כפליים משהייתה בעימותים האחרונים. מנהיג ישראלי שיקבל החלטה לצאת למלחמה בעזה, עוד ישלם על כך בתפקידו", הכריז הניה.

לקריאה נוספת:
בכירים בטורקיה: "התנאי לפיוס - גישה בלתי מוגבלת לעזה"
חמאס ימשיך לתכנן פיגועי התאבדות בישראל: המטרה - פירוק הרשות

ראש ממשלת חמאס בעזה איסמעיל הנייה בעצרת הזדהות עם האסירים במחנה הפליטים ג'באליה, מאי 2014. AP
"ישראל תשלם מחיר כבד מאי פעם". הניה/AP

לאחרונה אמר שר הביטחון משה יעלון כי בעזה מבינים שמי שירים ידו עלינו ישלם מחיר כבד. "אנחנו רואים את הנכונות של חמאס להפסקת האש ולא להצטרפות לסבב הטרור הנוכחי. זה לא משום שהם הפכו להיות ציונים אלא בגלל המחיר שהם שילמו בצוק איתן, אנו מנהיגים מדיניות המובילה למציאות שבה חמאס מורתע מלהביא להסלמה", אמר יעלון ביחס לגל הטרור הנוכחי.

בכנס שנערך בחודש נובמבר במכללת ספיר שבשדרות אמר הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ אמר כי "חמאס עושה מאמץ להתעצם ולשחזר את היכולות שלו, אך לא ניתן לומר שהוא לא מורתע". בסיור שנערך באוגוסט האחרון לאורך הגבול ליד רצועת עזה לימד כי במקביל לשיקום המבני של הארגון אחרי "צוק איתן", חמאס מאיץ את היערכותו לאורך גדר המערכת.

(עדכון ראשון: 23:29)

פעילי הזרוע הצבאית של חמאס חוגגים ברצועת עזה. רויטרס
"אם ישראל חושבת על יציאה לעימות נוסף ברצועת עזה, עליה להיזהר מהתוצאות". אנשי חמאס בעזה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully