וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינס: אני מאוכזב מפרץ

31.10.2006 / 18:47

בראיון לגלי צה"ל אמר פינס ש"יש פער בלתי נסבל בין סדר היום ומימושו". פינס הביע צער על העזיבה, אך אמר: זה עניין מצפוני

השר אופיר פינס אמר היום בראיון לגלי צה"ל כי הוא מצטער שהוא עוזב את התפקיד כשר המדע והספורט, אל הוא לא מצטער שעזב את הממשלה מכיוון שהיא "לא הולכת לכיוון שהתחנכתי עליו". פינס הוסיף, כי מה שמציק לו, הוא העובדה שהוא נקשר, להגדרתו, לתחום המדע והספורט, אבל " צריך לדעת לקחת החלטה בחיים הציבוריים, מתוך עניין מצפוני מובהק", דברי פינס.

פינס אמר עוד, כי "אני לא יכול לשבת איתם (ישראל ביתנו) ולתת להם לגיטימציה. מבחינתי זו הייתה החלטה לגמרי מצפונית שקשורה למקום הכי אמיתי והכי טוב שאפשר לצאת ממנו".

על יו"ר המפלגה עמיר פרץ, אמר פינס כי "ברגע שאני מקבל החלטה עם עצמי שאני מתפטר, על רקע צירופו של ליברמן ועל רקע שהממשלה איבדה את דרכה מאז המלחמה, חשבתי שנכון יהיה לבוא לציבור ולומר שאני אאבק על ההנהגה שלה. אני חושב שהיא סובלת מאובדן מנהיגות ומאובדן תמיכת הציבור... אני מאוכזב מעמיר פרץ, יש פער בלתי נסבל בין סדר היום ובין מימושו", אמר פינס, והוסיף כי "יש פערים עמוקים בין הבטחת לבין מעשים", דברי פינס.

פינס מתח ביקורת על הממשלה הנוכחית, וטען כי "תשובתה של הממשלה למלחמה היא צירופו של ליברמן. זו ממשלה ללא דרך וללא כיוון. השילוב של היעדר תוכנית מסודרת ושילוב של ליברמן - זה מסוכן זה מעביר מסר של חוסר אמון בעצמנו וביכולתנו. אני לא יכול לשאת באחריות משותפת. אני חושב שהמינוי הזה לשר-על לענייני ביטחון זהו מינוי אומלל שמשדר מסר לא נכון - לבנות הברית שלנו באזור".

"המסר שלו, התוכנית והסגנון עומדים בסתירה לכל מה שאני מאמין, וגדלתי עליו וכל מה שאני חלק ממנו - אם הייתי ממשיך לשבת בממשלה איתו - הייתי נותן למסר הזה לגיטימציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully