וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד ג'עידי הורשע ברצח ענבל עמרם

31.10.2006 / 12:56

לפני 7 חודשים ניסה ג'עידי לגנוב את רכבה של עמרם, ודקר אותה כשהתנגדה. הוא הודה בכל וביהמ"ש צפוי לגזור עליו מאסר עולם

בית המשפט המחוזי בתל-אביב הרשיע היום בצהריים את מוחמד ג'עידי, בן 21 מקלקילה, ברצח הצעירה ענבל עמרם לפני כ-7 חודשים.

ג'עידי הודה בחטיפת עמרם, ברציחתה, בהצתת גופתה, בשוד ובשהייה בלתי חוקית בישראל, במסגרת עסקת טיעון. לפיכך, הצדדים ביקשו מבית המשפט לגזור עליו עונש של מאסר עולם בלבד - העונש הקבוע בחוק לרצח - ללא עונשים נוספים על העברות האחרות. גזר הדין יינתן ב-14 בנובמבר.

ג'עידי נתפס כחודש לאחר הרצח. הוא שחזר את האירוע, וסיפר כי עמרם יצאה מביתה במטרה לאסוף את אחותה ממסיבה. כשהגיעה לרכבה, הגיח לעברה במטרה לגנוב את הרכב. ככל הנראה, בתחילה ניסתה עמרם להתנגד לגנב וזה בתגובה דחף אותה לרכב. במהלך הנסיעה התפתח בין השניים עימות שהתפתח לכדי דקירתה של עמרם.

"הגניבה הסתבכה לו כי ענבל הגיעה לרכב שהוא רצה לגנוב", סיפר לגלי צה"ל מפקד מרחב ירקון, תת ניצב חגי דותן, "הוא דחף אותה מדלת הנהג לתוך האוטו, ובאיומי סכין העביר אותה לצד השני".

לאחר הדקירה נשכבה עמרם על הכיסא כשהיא מדממת. כשהבין החשוד כי היא עלולה למות, נסע לשדה פתוח בשכונת רמת אביב ג' שבצפון תל-אביב וניסה להצית את הרכב. משלא הצליח, נטש את הרכב וברח לביתו. המשטרה הצליחה להתחקות על עקבותיו בעזרת טביעות אצבע שנלקחו מהמקום ואתמול הוא שיחזר את המעשה. בחקירתו טען כי לא התכוון לרצוח אותה, אלא רק לגנוב את הרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully