וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט סירב לתת לגימלאים את תיק הרווחה

29.10.2006 / 12:21

שרי המפלגה נועדו עם רה"מ וביקשו לבטל הפגיעה בקצבאות הזקנה. צפוי כינוס סוער של מרכז העבודה בו ידונו בהישארות המפלגה בממשלה

הסתיימה בלי תוצאות פגישה של שרי מפלגת הגימלאים עם ראש הממשלה אהוד אולמרט. הם דנו בדרישת המפלגה לקבל את תיק הרווחה, לבטל את הפגיעה בקצבאות הזקנה ולהגדיל את תקציב משרד הבריאות. ראש הממשלה הבהיר להם, כי תיק הרווחה לא יועבר לאיש עד שימוצה המשא ומתן עם יהדות התורה. בקול ישראל דווח, כי מפלגת הגימלאים מאיימת להתנגד לתקציב המדינה ולא לתמוך בצירופו של אביגדור ליברמן לממשלה.

חברי הכנסת של הסיעה מתחו אתמול ביקורת חריפה על היו"ר, השר רפי איתן, ואמרו כי "הוא מתנהג כשר הכי נאמן בקדימה". לדברי הח"כים של הסיעה, משמש איתן "מריונטה של ראש הממשלה אהוד אולמרט", ובכך פוגע בסדר היום של המפלגה ושל ציבור בוחריה.

בתוך כך, מרכז העבודה יתכנס היום אחר הצהריים בתל אביב באווירה טעונה, ויכריע אם לאשר את המשך השותפות בממשלה לצד ישראל ביתנו, בראשות ח"כ אביגדור ליברמן. את התומכים בקואליציה משותפת עם ליברמן מובילים פרץ והשרים בנימין בן אליעזר, שלום שמחון, יצחק הרצוג, יולי תמיר ואיתן כבל. כן תומך בכך יו"ר סיעת העבודה, ח"כ אפרים סנה, שעתיד להתמנות לסגן שר ביטחון, אם ישראל ביתנו תצורף לקואליציה.

השר אופיר פינס, מוביל את ההתנגדות למהלך, עם הח"כים הערבים נדיה חילו וראלב מג'אדלה, ועם הח"כים דני יתום, אבישי ברוורמן ושלי יחימוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully