וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר פינס: רק מחר אודיע על המשך דרכי בממשלה

29.10.2006 / 9:02

בראיון בגלי צה"ל אמר השר כי הוא מקווה שתתאפשר הצבעה מכובדת וחשאית, וכי מרכז המפלגה יוכיח שהוא לא מרכז הליכוד

השר אופיר פינס אמר הבוקר בראיון לגלי צה"ל כי הוא מקווה שחברי המרכז אכן יגיעו היום לכינוס המרכז, לאור תנאי מזג האוויר, ושאכן יהיה דיון רציני והצבעה חשאית בנושא, כדי שהמרכז יוכיח שיש מפלגה ויש דרך. "אני מקווה שמרכז המפלגה יוכיח שהוא לא הליכוד. אם אכן כך זה יקרה, לדעתי מחר אביגדור ליברמן וישראל ביתנו לא יצטרפו לקואליציה". "לא הצלחנו לדבר עם הרבה חברים. לא מדובר בעניין אישי, במאבק פרסונלי, אלא במאבק על דרכה של המפלגה", הוסיף.

פינס אמר כי הוא מקווה שההצבעה תהיה חשאית: "אם לא ההצבעה לא תהיה חשאית זה לא יהיה מכובד. צריך לאפשר לחברי המפלגה הצבעה מסודרת בקלפיות". פינס אמר עוד כי הוא חושב שחברי המפלגה שדיברו בריש גלי בעד כניסתו של ליברמן לממשלה, הם החלישו את כוח המיקוח של המפלגה כולה והיו"ר עמיר פרץ עצמו. "בסופו של דבר הגענו לתוצאה שאפשר היה להימנע ממנה. אם המפלגה היתה מפגינה אחריות זה לא היה קורה" אמר פינס.

לשאלה האם יפרוש מהממשלה ענה פינס, כי רק מחר תהיה לו תשובה ברורה בנושא. לדבריו, יש בעיה קשה לבוא למרכז מפלגה עם עמדה מוגמרת, אשר המייתרת את הדיון ואת ההכרעה. "אין מה לאיים על מרכז מפלגה, אני לא אומר מה אני מתכוון לעשות מחר בבוקר, אבל אני מקווה שהיום המרכז יצביע בעד אידיאולוגיה ויראה שיש לו קו אדום. אם תתקבל החלטה הפוכה אקבל החלטה על המשך דרכי".

בתוך כך אמרה הבוקר חברת הכנסת שלי יחימוביץ' בראיון לקול ישראל, כי הישיבה בממשלה אינה מטרה בפני עצמה וכי אל לה לעבודה לשבת בממשלה עם ישראל ביתנו: "לא העבודה היא החוליה החלשה בממשלה אלא קדימה המאבדת מכוחה. העבודה נחפזת להושיט לאהוד אולמרט חבל הצלה ומסייעת לו להרחיב את ממשלתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully