וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת "בצחוק" שולחת מסרים לאחמדינג'ד

28.10.2006 / 20:26

העמותה רוצה להפוך את מדינת ישראל לנורמלית בעזרת הצחוק. בפעולתה הראשונה היא מזמינה את התושבים להרגיע את נשיא אירן

העובדה שהיום לפני חמישים שנה נולד נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד לא מהווה סיבה למסיבה עבור הרבה אנשים, אבל בשביל עפר שטרית ופרי רונן, שני אנשי עסקים שהקימו את עמותת "בצחוק", ששמה לה למטרה העלאת חיוך על פני הישראלים, זו מהווה הזדמנות מצוינת לפתוח את פעילות העמותה.

השניים מציעים דרך מעט יותר קלילה להתייחס לסוגיית אירן, אשר מרבית האנשים רואים בה סוגייה מאיימת, מדכאת ומטרידה. במקום להיבהל, ביקשו השניים מאזרחי ישראל להעביר אל העמותה, או ישירות אל תיבת הדואר האלקטרוני של אחמדינג'ד, הצעות ושיטות להירגעות ביום ההולדת שלו, לאור ה"היפראקטיביות", כלשונם, שמאפיינת את התנהגותו לאחרונה.

ההצעות שקיבלו השניים בתגובה הפתיעו אותם במקוריותן, בשנינותן וביצירתיות הרבה שלהן. חלק הציעו לאחמדיניג'ד לבלות שעה עם ורדה רזיאל ז'קונט, חלק הציעו לקחת אותו לנופש ברפיח ולטיולים בציר פילדלפי, וחלק הציעו לו, פשוט, לבלוע קצת כדורים פסיכיאטריים.

בראיון לגלי צה"ל אמר שטרית כי גם על נושא קשה אפשר לצחוק, וכי על אף שבעמותה נזהרים שלא לפגוע באיש, כמעט אין דבר שאי אפשר לצחוק עליו. הוא הוסיף כי פעילות העמותה נועדה ליצור פלטפורמה, בעיקר עבור צעירים ובני נוער, שתעורר חיוך, אופטימיות וצחוק, גם בקשר לסוגיות רציניות ומפחידות.

בפעולה הראשונה הזו מבקשים בעמותה, אף שזה נשמע מעט הזוי, להפוך את ישראל ל"מדינה נורמלית". שטרית אומר כי "אנו יודעים שזו מטרה גדולה, ולכן האנשים הם אלה שיפעילו ויפיצו את השורה, אנו ניתן את המשאבים והכלים". בשבועות הקרובים, הבטיח שטרית, תמשכנה הפעילויות ויתקיימו סדנאות צחוק נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully