וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיזה שירותים צריך מחוקק טרנסג'נדר להשתמש?

27.10.2006 / 20:35

מחוקקת מהימין גירשה משירותי הנשים בבית הפרלמנט התחתון מחוקק ממפלגה יריבה, הנוהג ללבוש בגדי נשים

הפרלמנט התחתון באיטליה, שם מכהן חבר פרלמנט טרנסג'נדר ראשון באירופה, מתחבט בשאלה באיזה שירותים עליו להשתמש. ולדימיר לוקסוריה, חבר הפרלמנט הטרנסג'נדר סיפר כי אליזבת גארדיני, מחוקקת מטעם מפלגת הימין, אסרה עליו להשתמש בשירותי הנשים, משום שאלו שירותי נשים. בעקבות הדברים נאלץ דובר הפרלמנט התחתון להתערב.

לוקסוריה, אשר נולד כגבר, נוהג ללבוש בגדי נשים. הוא לא עבר ניתוח לשינוי מין. לוקסוריה בן ה-40 נבחר לפרלמנט מטעם מפלגת השמאל. בעבר היה לוקסוריה דראג קווין ופעיל לזכויות הומואים, והוא מעדיף שיתייחסו אליו בלשון נקבה.

"אני משתמש בשירותי נשים כבר שנים. לא צפיתי להתקפה בטונים כ"כ אלימים" סיפר לוקסוריה. לדבריו, יהיה זה מביך מאד להשתמש בשירותי הגברים, לו, ולגברים בפרלמנט.

גראלדיני, ששימשה בעבר כדוברת מפלגת הימין פורצה [[איטליה]] בראשות סילביו ברלוסקוני, אמרה בתגובה כי היתה בהלם כשנתקלה בלוקסוריה בשירותי הנשים. "ראיתי אותו שם וזה ממש עשה אותי חולה". ג'ראלדיני הוסיפה כי היא כתבה מכתב מחאה בעניין לגורמים רשמיים בפרלמנט.

לדבריה, לוקסוריה צריך שיהיו לו שירותים מיוחדים בשבילו. בעמדתה של ג'ראלדיני תומכים חברי פרלמנט נוספים מהמפלגה, הדורשים להקים מערכת שירותים מיוחדת לטרנסג'נדרים.

חברי פרלמנט ממפלגתו של לוקסוריה קמו להגנתו, והאשימו את ג'ראלדיני באפלייה ואף בגזענות. דובר הבית קרא לסובלנות, "אני מצר על שעלינו לדון בעניין" אמר.

אין זו הפעם הראשונה שלוקסוריה מתעמת עם מפלגת הימין. אלסנדרה מוסליני, נכדתו של הפאשיסט בניטו [[מוסוליני]], נשאלה על ידי לוקסוריה במהלך שידור האם היתה מעוניינת לכלוא הומואים. בתגובה אמרה לו כי "עדיף פאשיסט מהומו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully