וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפיפיור מול אלביס בטלוויזיה האמריקאית

27.10.2006 / 7:03

צופי ארה"ב מתבקשים להצביע עבור "הרגע הגדול" של המדיסון סקוור גרדן. אפשר לבחור גם בין מוחמד עלי למרלין מונרו

צופי הטלוויזיה בארה"ב מתבקשים לבחור את הרגע הגדול ביותר שהתרחש במדיסון סקוור גארדן בניו יורק, מתוך רשימה של רגעי שיא בהם נכחו כוכבים בתחומי הספורט, מוזיקה, פוליטיקה ומנהיגי דת.

כל אמריקאי שהיה "מישהו" חווה כמה מרגעיו הגדולים במדיסון סקוור גארדן, אחד מהאתרים המפורסמים ביותר בעולם. לדברי יוצרי תכנית הטלוויזיה החדשה "50 הרגעים הגדולים של המדיסון סקוור גארדן", הסדרה, שכוללת עשרה פרקים, תתחיל להצטלם בשבוע הבא והיא מבוססת על 50 החוויות הגדולות ביותר שהתרחשו במקום, שחוגג 127 שנות קיום.

במהלך ההיסטוריה, היה המדיסון סקוור אתר מבוקש מאד לאירועים עתירי כוכבים ותהילה, ואירח בין השאר את ה"Happy Birthday" המפורסם ששרה [[מרלין מונרו]] ביום הולדתו ה-45 של הנשיא [[ג'ון קנדי]] ב-1962; את קרב האגרוף בו ניצח ג'ו פרייזר את [[מוחמד עלי]] ב-1971; את הההופעה החיה האחרונה של [[ג'ון לנון]] ואת הופעותיו של [[אלביס]] ב-1972. לא רק כוכבי טלוויזיה התארחו באתר, אלא גם מנהיגים עולמיים. האפיפיור יוחנן פאולוס השני ביקר במדיסון סקוור גרדן ב-1979 וביל קלינטון חגג שם את ניצחונו במירוץ לנשיאות ארה"ב ב-1992.

"אלה רגעים קסומים, משום שרוב האנשים רואים את הגן כסמל לפסגה של כל ההופעות", אומר מנהל רשת הטלוויזיה שיצרה את הסדרה והוסיף כי "יש חשמל באוויר והקהל יוצר תחושה מיוחדת. האירועים שקרו כאן לא קשורים רק לניו יורק, אלא לכל ארצות הברית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully