וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנביא מוחמד ציווה: קודם לספק את הנשים

26.10.2006 / 18:00

הסקסולוגית הערבייה הראשונה טוענת כי הגבר הערבי אנוכי ומתעלם מסיפוק צרכי האישה, וזה הגורם מספר אחת לגירושין בעולם הערבי

שיחות סלון בנושאי סקס הן אולי נחלתו של המערב המודרני בלבד אבל גם העולם הערבי, מסתבר, מתקרב אליו בצעדים קטנים. נושאי סקס הם כבר לא טאבו ועכשיו יש אפילו סקסולוגית ערבייה ראשונה. מדובר בד"ר היבא קוטב ממצרים, בעלת תואר דוקטור לרפואה מאוניברסיטת קהיר ותואר דוקטור לסקסולוגיה מאוניברסיטת מאימונידס שבפלורידה.

באתר המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון "ממר"י" נכתב, כי לטענת ד"ר קוטב כ- 80% ממקרי הגירושין בעולם הערבי נובעים מבעיות בחיי מין. להערכתה "יתכן כי מדובר אף באחוז גבוה יותר, שהרי העולם הערבי סובל מבעיות מין זה מאות ארוכות של שנים. לאחר תקופת הנביא חל מפנה שלילי בהתייחסות למין והחלה האפלה בנושא".

במחקרה מצאה ד"ר קוטב כי הנביא מוחמד, לדוגמא, הורה לגברים לספק את צרכי נשותיהם לפני שהם מספקים את צרכיהם בעת קיום יחסי המין. לדבריה "למרבה הצער, הגבר המזרחי מתייחס ליחסי המין באנוכיות, חושב רק על צרכיו ומתעלם מסיפוק צרכי האישה".

ד"ד קוטב אומרת כי האישה פועלת בשתי דרכים מנוגדות: "או שהיא צייתנית ביותר לבעל ולא מגלה מהם צרכיה, או שהיא מורדת וסוררת. מה שעלינו לעשות וללמד את ילדנו הוא שלאישה יש זכויות ולגבר יש זכויות, ואם כל אחד מהם מקבל את זכויותיו הדבר מביא ליחסים זוגיים שלמים ובריאים."

התנ"ך של הסקס: הסונה

ד"ר היבא קוטב טוענת כי התשובות לסוגיות הקשורות ליחסים שבינו לבינה נמצאות ב[[סונה]], ה"תורה שבעל פה" של האיסלם: "בסונה ניתן למצוא הסברים כיצד צריך הבעל להתנהג כלפי אשתו וילדיו החל מרגע כניסתו הביתה, העזרה שהוא צריך להגיש לאשתו, ההתלוצצות עמה, נישוקה וכדומה. כאשר אני שואלת גברים כיום: 'מדוע אינכם עוזרים לנשותיכם בבית', הם עונים שזה לא עסקם וכי הם עובדים מחוץ לבית כדי לספק פרנסה. במקרה כזה אני אומרת להם: 'האם אתם טובים יותר מהנביא שהיה עובד, מקיים את שליחותו ומסייע לנשותיו?'"

ד"ר קוטב לא חוסכת ביקורת גם מהנשים: "אני שואלת אותן מדוע הן אינן חושפות בפני בעליהן את רגשותיהן, שכן הגבר צריך להרגיש שהאישה חפצה בו. רוב הנשים עונות כי אין להן אומץ לעשות זאת. שאלתי היא האם הן טובות יותר מאשת הנביא עאישה שהיתה מזמינה את הנביא למיטה?"

לרגל צום חודש הרמדאן עסקה ד"ר היבא קוטב במספר סוגיות המטרידות את המוסלמים בתחום היחסים האישיים. לדבריה, בני זוג אינם צריכים להימנע מקיום יחסי מין במהלך החודש במחשבה מוטעה שהוא צריך להיות מוקדש כולו לעבודת האל. הזמן הטוב ביותר לקיום יחסי המין הוא לאחר תפילת אל-תראויח (תפילת רשות קבוצתית בלילות הרמדאן) ואין איסור על נשיקות, ליטופים וחיבוקים של חיבה במהלך הצום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully