וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון הערפדים הבריטי מזמין אתכם להצטרף

26.10.2006 / 17:38

המועדון, שמגייס חברים חדשים לקראת ליל כל הקדושים, מבטיח מסיבות פרועות וטיולים לטרנסילבניה. שתיית דם? לא אצלם

לקראת [[ליל כל הקדושים]] המתקרב, מועדון הערפדים הלונדוני מגייס חברים חדשים. המועדון מציע מסיבות פרועות, טיולים ל[[טרנסילבניה]] וחיפושים ליליים אחר עטלפים. מי שמקווה לשתות דם ולהתגורר בארון מתים – עדיף שלא יגיש מועמדות.

חברי המועדון, שנוסד לפני 12 שנה כחלק מאגודת [[דרקולה]] העולמית, מנסים לנפץ את המוניטין האפל שלהם. לדבריהם, הם אוחזים בתפיסה רומנטית של ערפדים, ואין להם כוונות חשוכות.

"אנשים שחושבים שאנחנו בני מאות שנים או שותים דם להנאתנו, יכולים להירגע", אמר חבר הקבוצה מייק סמית, בן 57, שעורך את כתב העת של המועדון. "שתיית דם היא טאבו. זו נקודת מבט שאנחנו לא מייצגים וכדאי להדגיש את זה", אמר סמית.

בין חברי הארגון יש עורכי דין ומתכנתי מחשבים, שעוברים בלילה טרנספורמציה ומשתתפים במסיבות כמו "נשף הארורים" או "רקוויאם לקמים לתחייה".

"ערפדים תמיד הקסימו אותי", מודה רבקה סאמרס, בת 35. "הם נתפסים לעיתים כרבי עוצמה ויפים. זה מוציא אותך מהעולם היומיומי. אם אתה יכול לחיות לעד ולהשאר יפה, רוב האנשים ירצו לעשות את זה". סאמרס, יועצת עסקית במקצועה, מספרת שעמיתיה לעבודה לא מוטרדים מהאובססיה שלהם לערפדים ולמיתוסים שקשורים בהם.

חברי הקבוצה רוצים לשפוך אור חיובי על מעריצי הערפדים, אחרי שלפני כמה שנים טענה אשה גרמניה שביצעה רצח בעקבות "מסיבת נשיכות" לונדונית. "במידה מסוימת, יש לנו תפקיד חברתי חשוב – לתקן רעיונות רעים", אמר סמית, שעורך את כתב העת של הקבוצה. "עבורי, הדברים המזעזעים שמתרחשים בעולם מדי יום נמצאים בחדשות, לא בסרטי אימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully