וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלתא 3: רבעון שני ברציפות של ירידה בהכנסות

עומרי כהן

26.10.2006 / 17:21

ההכנסות ברבעון השלישי נפלו ב-15% ל-8.5 מיליון דולר, בהשוואה לרבעון שקדם לו

מנייתה של חברת דלתא 3, שבשליטת איש העסקים יצחק תשובה (40%), צונחת ב-17.5% בנאסד"ק ל-1.56 דולרים, לאחר שהחברה דיווחה על ירידה בהכנסות, זה הרבעון השני ברציפות. הכנסותיה של דלתא 3 הסתכמו ברבעון השלישי ב-8.5 מיליון דולר, גידול של 20% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אולם ירידה של 15% בהשוואה לרבעון השני של 2006.

דלתא 3 פועלת בשוק המתפתח של שירותי טלפון באמצעות רשת האינטרנט (VoIP). החברה מציעה חבילות של שיחות במחירים מוגדרים מראש, אשר משווקות לצרכן הסופי ישירות דרך האינטרנט, או באמצעות הסכמים עם חברות טלפון ומפיצים בשוק. ברבעון השלישי היו לדלתא 3 כ-306 חשבונות טלפון פעילים, כלומר חשבונות שמהם יוצאות שיחות, או מתקבלות שיחות.

בחברה הסבירו היום את הירידה בהכנסות, באכיפה של שינויים רגולטוריים על ספקיות שירותי ה-VoIP במדינות נבחרות מחוץ לארה"ב, ובמיוחד באזור המזרח התיכון. עקב כך מתכוונים בדלתא 3 לנקוט צעדים להרחבת שיתוף הפעולה עם ספקיות תקשורת מקומיות במדינות אלה, על חשבון שיווק חבילות השיחות באופן ישיר. בנוסף, ציינה דלתא 3 את הגידול בתחרות בשוק ואת חופשת הקיץ, כסיבות נוספות לחולשה בהכנסות.

בשורה תחתונה, רשמה דלתא 3 רווח נקי של 30 אלף דולר (0 סנט למניה), לעומת הפסד של 40 אלף דולר ברבעון המקביל. עם זאת, בהשוואה לרווח של 496 אלף דולר, שרשמה החברה ברבעון השני של השנה, מדובר בהערה משמעותית בתוצאות.

במקביל, פירסמה החברה תחזית לרבעון הרביעי של 2006, הכוללת צפי להכנסות של 10.7 מיליון דולר ולרווח של עד 1 סנט למניה. מחירה הנוכחי של המניה משקף לדלתא 3 שווי של כ-47 מיליון דולר. קופת החברה הכילה בסוף ספטמבר מזומנים בשווי של כ-17 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully