וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל פלאפון יפעל לשיפור השירות

ערן גבאי

25.10.2006 / 17:05

יחליף את סמנכ"ל השירות לאחר שנה בתפקיד ויגייס עשרות עובדים. חטיבת השירות כוללת היום כ-2,500 עובדים

מנכ"ל פלאפון, גיל שרון, מתכוון לשוב ולשים דגש על חטיבת השירות, לאחר שזיהה בעיות בהתנהלות החטיבה בחודשים האחרונים. לשם כך מתכוון שרון לגייס כמה עשרות עובדים חדשים לתחומי השירות. פלאפון ביצעה בשנה האחרונה מהלכי שיווק גדולים, אך חטיבת השירות לא הצליחה להדביק את עומסי הדרישה בשירות ונוצר מצב בו מעמדה של פלאפון בתחום השירות נשחק במעט.

כחלק מהשינויים עליהם החליט שרון, הוחלט כי עודד בירגר, סמנכ"ל חטיבת השירות והמכירות למגזר הפרטי, יעזוב את תפקידו אחרי 5.5 שנים בפלאפון, מהן כשנה בתפקידו האחרון. בירגר עמד במשך למעלה מארבע שנים בראש חטיבת המכירות למגזר הפרטי. בירגר ימלא את תפקידו עד סוף שנה זו, ובימים הקרובים תחל פלאפון באיתור מועמדים לתפקיד.

לפני כשנה החליט שרון, באחת ההחלטות הראשוניות שקיבל בתפקיד המנכ"ל, לאחד את חטיבת השירות עם חטיבת הלקוחות הפרטיים. מטרת השינוי היתה ליצור מצב שבו כל נקודות המגע עם הלקוח ירוכזו בחטיבה אחת, ולאפשר שיפור ואופטימיזציה של תהליכי השירות.

החטיבה כוללת כ-2,500 עובדים והיא אחראית על כל המערך הקמעוני של פלאפון, הכולל את נקודות המכירה והשירות של החברה וכן את מוקדי שירות הטלפונים. השינוי נועד לאפשר לפלאפון לשפר את השירות, לחסוך בעלויות ולהתייעל - אך לא השיג את כל מטרותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully