וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,450 דיווחים על תוכנות פיראטיות בשבוע אחד

גליה ימיני

25.10.2006 / 13:58

לדברי BSA, מדובר במספרים חסרי תקדים ובהצלחה מסחררת של הקמפיין

הישראלים אוהבים להשתמש בתוכנות פיראטיות, אבל כנראה גם אוהבים להלשין על חבריהם. ארגון ה-BSA, אשר נלחם בשימוש בתוכנות פיראטיות ברחבי העולם, מדווח על הצלחה בימים הראשונים של הקמפיין אשר הועלה בתחילת השבוע שעבר במקביל בערוצי הטלוויזיה (ערוץ 2 וערוץ 10), וכן באתרי האינטרנט המובילים.

הארגון מדווח, כי במשך השבוע הראשון של הקמפיין התקבל מספר של כ-1,450 דיווחים על חברות וארגונים החשודים בשימוש בתוכנות ללא רישיון, וזאת מתוך למעלה מ-43,000 כניסות שנרשמו למוקדי הקו החם השונים שהפעיל הארגון. לדברי הארגון, מדובר במספרים חסרי תקדים ובהצלחה מסחררת של הקמפיין.

במערכת נרשמו 43,280 אנשים שהקליקו על הבאנרים של הארגון, אשר התפרסמו באתרים מובילים באינטרנט, ומתוך אלה מולאו 1,360 טפסי תלונה אודות ארגונים שונים. בנוסף לכל אלה, התקבלו כ-350 שיחות טלפון למוקד הטלפוני שמפעיל הארגון.

"הכמות האדירה של הפניות מעידה על העניין הרב שמעורר הנושא בקרב הקהל הרחב. מספר הכניסות הגבוה למוקדי הדיווח השונים, וכמובן מספר התלונות שהתקבלו, מהווים הצלחה גדולה", אומרת עו"ד נעמי אסיא ממשרד נעמי אסיא ושות' עורכי דין, הנציגים המשפטיים של ה-BSA בישראל. עו"ד אסיא מוסיפה, כי הדיווחים שהתקבלו עד עתה כבר נמצאים בבדיקה, וכי בקרוב ינקוט הארגון בהליכים משפטיים כנגד ארגונים המשתמשים בתוכנות ללא רישיון. הארגון עובד בשיתוף פעולה עם חברות כמו מיקרוסופט ואדובי, והוא הגיש תביעות בעבר נגד החברות אטריקה, אופטיקנה וחברות נוספות בגין חשד לשימוש בתוכנות מועתקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully