וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורט קוביין - הסלב המת הרווחי ביותר

סוכנויות הידיעות

25.10.2006 / 11:05

אלביס פרסלי נאלץ לרדת למקום השני בדירוג שערך פורבס. במקום השלישי - יוצר סנופי. האשה היחידה ברשימה: מרלין מונרו

המלך [[אלביס פרסלי]] נאלץ לוותר על אחת מכתריו לאחרונה, זאת על אף שאינו בחיים (לדעת הרוב). ברשימת מגזין "פורבס", לידוענים המרוויחים הכי הרבה - מבין אלה שאינם בחיים - עקף את פרסלי השנה זמר הגר'אנג' וסולן נירוונה לשעבר [[קורט קוביין]].

לכבוד "ליל כל הקדושים", אסף מגזין "פורבס" את רשימת 13 הידוענים המתים שעדיין מכניסים הכי הרבה כסף, זו השנה השישית ברציפות. לפי "פורבס", בין אוקטובר 2005 ואוקטובר 2006 "הרוויח" קורט קוביין 50 מיליון דולר. מרבית הסכום הגיעה ממכירה של 25% מזכויות שיריו של קוביין על ידי [[קורטני לאב]], אלמנתו, לחברת פריימרי וייב.

אלביס פרסלי, לעומת זאת, הרוויח באותה תקופה "רק" 42 מיליון דולר. זאת, לאחר ששנה קודם לכן הכניס הזמר המנוח לעיזבונו 45 מיליון דולר.

במקום השלישי ברשימת הידוענים המרוויחים שאינם בין החיים, נמצא יוצר הדמויות המצוירות [[סנופי]] וצ'ארלי בראון - צארלס מ. שולץ. רווחיו השנה, שהסתכמו ב-35 מיליון דולר, נבעו בעיקר מתמלוגים מ-2,400 העיתונים ברחבי העולם בהם עדיין מתפרסם הקומיקס, וממכירת רישיונות למכירת מוצרי סנופי וחבריו.

במקום הרביעי ברשימת המתים המרוויחים של "פורבס" נמצא הזמר והיוצר [[ג'ון לנון]], עם הכנסות של 24 מיליון דולר. במקום החמישי - אלברט אינשטיין, עם הכנסות של 20 מיליון דולר. הרשות להשתמש בשמו של אינשטיין למוצרים כאלה ואחרים מכניסה לבעלי עזבונו של אינשטיין, וביניהם גם האוניברסיטה העברית בירושלים, לא מעט כסף.

במקום השישי מדורג האמן [[אנדי וורהול]], עם הכנסות שנתיות של 19 מיליון דולר. במקום השביעי - הסופר ד"ר סוס, שהביא לעולם את [["חתול תעלול"]], עם הכנסות של 10 מיליון דולר. במקום השמיני נמצא הזמר והיוצר המנוח ריי צ'ארלס, עם הכנסות של 10 מיליון דולר, שחלקן הגדול עדיין מגיע מהסרט "ריי" שיצא לאקרנים בשנת 2004. במקום התשיעי ממומקמת האשה היחידה ברשימה - מרלין מונרו. השנה הכניס שמה של מרלין 8 מיליון דולר, בין היתר בשל השקתו של בושם חדש הנושא את שמה.

המוזיקאי [[ג'וני קאש]] נמצא במקום העשירי, עם הכנסות של 8 מיליון דולר. במקום האחד עשר נמצא [[ג'.ר.ר טולקין]], יוצר שר הטבעות, עם הכנסות של 7 מיליון דולר. במקום השניים עשר - החיפושית [[ג'ורג' האריסון]], עם הכנסות של 7 מיליון דולר. את הרשימה של [["פורבס"]] סוגר [[בוב מארלי]], עם הכנסות של 7 מיליון דולר.

13 הידוענים ברשימה הרוויחו ביחד 247 מיליון דולר ב-12 החודשים האחרונים. הכנסותיהם מורכבות בעיקר מזכויות ותמלוגים, חלקן ממכירת נכסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully