וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: התחלתי לטפל בעניין איראן

יעל קישיק

24.10.2006 / 18:19

השר העתידי לעניינים אסטרטגים אמר לערוץ הכנסת, כי 11 המנדטים שמפלגתו קיבלה הם לגיטימציה מספקת למרוץ לראשות הממשלה

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, אשר ימונה לשר לעניינים אסטרטגים, אמר היום הוא החל לרכז את כל הנתונים על איראן כדי להגיע לתיאום עם כל הגופים הנוגעים לתחום זה. ליברמן אמר כי "לצערי אנחנו לא משתמשים בכל הכלים העומדים לרשותנו". לדבריו, יש מקום לשיתוף פעולה לא רק בעניין איראן עם מדינות ערביות מתונות ובהן מצרים וירדן.

בראיון לערוץ הכנסת אמר ליברמן כי הוא הצטרף לממשלה על מנת להתמודד מול האיום האיראני. "יש איום קיומי ומעשי נשיא איראן מחמוד אחמדינג'אד מאיים להשמיד את ישראל. ההתנהגות של חיזבאללה, חמאס ואיראן לא יכולים להשאיר אף אחד אדיש", הוא הוסיף.

"אני רוצה ללמוד את כל הנושאים ולייצר כיון ברור לכל הגופים. אחת הבעיות שלנו היא שיש לנו כלים מצוינים והמדינה לא משתמשת באותם גופים. בכל הגופים יש גופי מחקר והם מייצרים ניירות והניירות האלה הולכים במקרה הטוב לפח הזבל. בלי סדר לא יקרה פה כלום", סיכם ליברמן.

ליברמן גם דחה בתוקף את הטענות לפיהן הצטרף לממשלה משום שהוא רוצה לקבל לגיטימציה לקראת העלאת מועמדותו לתפקיד ראש הממשלה. ליברמן אמר בראיון לערוץ הכנסת, כי הוא אינו מסתיר את שאיפתו להיות ראש ממשלה ו"אם יזדמן לי אני אשמח לקבל את התפקיד". עם זאת, הוא הדגיש כי הוא "אינו אובססיבי" לנושא.

ליברמן הוסיף, כי הוא אינו צריך לגיטימציה להתמודדות על ראשות הממשלה, משום שסיעתו קיבלה בבחירות האחרונות 11 מנדטים והוא היה פעמיים כבר חבר בקבינט הביטחוני. "כל אחד שישפוט בעצמו את התוצאות שהבאתי בתפקידי הקודמים", אמר.

באשר לטענות נגד הצטרפותו לקואליציה המזוהה עם מרכז המפה הפוליטית אמר ליברמן, כי "אנחנו החלק המרכזי בימין, אנחנו המובילים את הימין השפוי והרציני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully