וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתוח חדש בתערוכת סמה: מגדש 'על' דו שלבי

24.10.2006 / 12:47

חברה אירופית בשם 'אנטונוב' מציגה סופר-צ'ארג'ר דו שלבי בתערוכת שיפורי הרכב סמה שבלאס-ווגאס

בזמן שבמדינתנו הקטנה, תחום שיפורי הרכב עדיין נמצא בצד הרע של החוק, בארה"ב ואירופה מדובר בעניין טבעי לכל דבר. שם יכול כל אדם לבצע שדרוגים והתאמות אישיות לרכבו ללא מכשולי החוק המוכרים לעוסקים בתחום בישראל. החיבה הזו לשיפורי הרכב הביאה את החובבים והעוסקים בתחום להתאגד אחת לשנה בתערוכת סמה המוקדשת כולה לטובת שיפורי הרכב ומוצרי ה'טיונינג'.

אחד החידושים בתערוכה זו מגיע דווקא מבריטניה – מחברה בשם 'אנטונוב'. חברה זו מציגה כעת מגדש 'על' (סופר-צ'ארג'ר) חדשני אשר בניגוד לדומיו הוא מצויד במעין תיבת הילוכים מכאנית פנימית המסוגלת לשנות את מהירות סיבוב המניפות ובכך להתאים את כמות האוויר המוגדש בהתאם לפעולת המנוע ובכך להעלות את הספקו בתחומי הסל"ד החשובים. כמו כן נאמר כי פעולת המגדש הנה מכאנית לגמרי ואינה זקוקה לכל בקרה אלקטרונית או הידראולית וכן לא נדרשים שום שינויים פנימיים במנוע, מלבד עדכון תוכנת ניהול המנוע בהתאם לנתוני הבערה וההספקים החדשים.

מגדש דו-שלבי זה מיועד לתחום הסל"ד הנמוך והביניים, עד 4,200 סל"ד. באמצעות שינוי יחס ההעברה בתוך המגדש מיחס של 1:1 ל יחס של 1.36:1, מצליח המגדש להעלות את תפוקת המנוע בתחום המדובר ב-58 אחוזים. המכונית הראשונה לקבל את המגדש החדש נבחרה להיות המוסטנג GT500 ומבחני ההאצה לרבע מייל (402 מטר מעמידה) גילו כי מהירות הרכב עלתה מ-161.6 קמ"ש לכדי 180 קמ"ש על קו הסיום. המכונית הבאה בתוכנית ההתקנות תהיה ההאמר 3H ואחריו מרבית מכוניות ה-SUV האמריקניות.

המגדש החדש מוגן בפטנט וב'אנטונוב' מספרים כי בקרוב יוצעו גרסאות נוספות של המגדש עם 3 ואפילו 4 מהירויות ועבור מנועים בנפחים מגוונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully