וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן בן דב יזרים 25 מיליון שקל לגילאון

עומר שרביט

24.10.2006 / 12:40

הזרמת הכספים תעשה באמצעות מימוש אופציות של טאו ברווח תאורטי של 19.5 מיליון שקל

אילן בן דב מעמיק את השקעתו בגילאון השקעות ויזרים לקופתה כ-25 מיליון שקל. חברת טאו תשואות שבשליטת בן דב ובניהולו של יוסי ארד, תממש 7.7 מיליון אופציות במחיר מימוש של 3.28 שקלים לאופציה. האופציות המקוריות של טאו היו במחיר מימוש של 3.85 שקלים, אולם החברה התחייבה להעניק הנחה במחיר המימוש, ולשם כך היא תבקש את אישור בית המשפט.


מניית חברת גילאון העוסקת בפעילות ארביטראז' וניהול השקעות, נסחרת כיום במחיר של 4.7 שקלים והמימוש משקף לטאו הטבה של כ-1.4 שקל לאופציה. בנוסף, תבקש גילאון את אישור בית המשפט לחלוקת דיוודינד שלא לפי מבחן הרווח (כלומר חלוקה שאינה נובעת מיתרת העודפים) בהיקף של כ-1.1 שקל למניה.

אם יאושר המהלך על ידי בית המשפט, תהנה טאו גם מהדיווידנד, ותיפגש עם החזר מיידי של כ-8.5 מיליון שקל. בסך הכל, ישקפו מחיר המימוש הנוח והדיווידנד לטאו רווח של כ-19.5 מיליון שקל על הנייר. טרם המרת האופציות, מחזיקה טאו בכ-3% מגילאון בתוספת כ-8 מיליון אופציות למניות ו-841 אלף אג"חים של החברה.

גילאון שבשליטת מנשה גייזלר והדר שמיר, (יו"ר ומנכ"ל בהתאמה), הרוויחה במחצית הראשונה של השנה כ-9 מיליון שקל לעומת 5.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה. בקופת המזומנים של החברה נחים נכון לסוף המחצית הראשונה של השנה כ-63 מיליון שקל. הונה העצמי עמד על 42 מיליון שקל והניף מאזן כולל של 118 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully