וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ביבי ייעדר לפחות שבועיים

24.10.2006 / 7:27

הגארד של סקרמנטו נפצע בבוהן, ולא יפתח את העונה הרגילה. הכחשות לשמועות על מעבר של בוזר לבוסטון. שטרן: "הכדור החדש יישאר"

אם לשפוט איך תיראה העונה הקרובה עבור סקרמנטו קינגס, הרי שאוקטובר הנוכחי הוא לא מציאה גדולה. אחרי שהמאמן החדש, אריק מאסלמן, נתפס על נהיגה בשכרות, קיבלו הקינגס בשורה רעה נוספת: מייק ביבי, הגארד המצטיין של הקבוצה, לא יפתח את העונה. ביבי נפצע באגודל במהלך משחק ביום ראשון מול ניו אורלינס (93:117 לקינגס) ולא חזר לשחק. מתברר כי העצם הוזזה ממקומה, ותהליך ההחלמה יהיה בן שבועיים לפחות.

האם קרלוס בוזר בדרך לבוסטון? קווין או'קונור, המנהל המקצועי של יוטה ג'אז, הכחיש שמועות הקושרות את השחקן לסלטיקס. ועם זאת, הוא אישר את העובדה שהג'אז אכן מחפשים טרייד על בוזר. שמו של הפורוורד הוזכר יותר מפעם אחת בקיץ האחרון כמועמד לטרייד. בינתיים הפסידו בוזר ויוטה לפורטלנד 114:110, כשבוזר קולע 18 נקודות וקוטף 11 ריבאונדים. 24 נקודות לדרון וויליאמס, 11 נקודות וחמישה אסיסטים לאנדריי קירילנקו. בפורטלנד קלע זאק רנדולף 22 נקודות וג'ארט ג'ק סיים עם 21, כוללל 12 מ-12 מהקו.

ומה לגבי התלונות על הכדור החדש של הליגה, שגרר עימו תלונות? דייויד שטרן, הקומישינר של הליגה, לא ממש מתייחס. שטרן משוכנע שלכדור יתרונות גדולים יותר על כדור העור הישן. "בדקנו את העניין הזה, ואני חושב שהדברים יצאו מפרופורציה. הייתה דרמה מוגזמת", אמר שטרן. שחקנים רבים, בהם שאקיל אוניל וסטיב נאש, התלוננו על כך שהכדור אינו ראוי למשחק ב-NBA.

במשחקים נוספים ניצחה וושינגטון את אטלנטה 105:110, וסיאטל גברה בפיניקס על הסאנס 102:108.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully