וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת מלכת האמבטיה

רויטל סלומון

23.10.2006 / 17:54

הזכיינית משיקה אתר וידאו שיתופי בשם "האמבטיה". כרגע, כמה מפתיע, אחת התגיות הפופולריות באתר היא "כוכב נולד"

זכיינית ערוץ 2 קשת מנסה אולי לרכוב על הגל של הצלחת יו טיוב, אתר שיתוף קובצי הווידיאו, באמצעות השקת אתר דומה משלה. האתר, שנקרא "האמבטיה", מאפשר לגולשים להעלות לרשת את סרטוני הווידיאו שלהם.

הגולשים מתייגים את הסרטונים שהם מעלים באמצעות מילות מפתח וניתן לבצע חיפוש באתר. האתר מציג גם דירוגים שונים, כמו הסרטים הכי נצפים, הכי חדשים והתגיות הפופולריות ביותר. באופן מעניין, אחת התגיות הפופולריות באתר היא "כוכב נולד", אחת מתוכניות הדגל של הזכיינית ומסחטת רייטינג ידועה. הסרט הכי נצפה היום, למשל, הוא "השואו של המאבטח ההומו", שהועלה על ידי גולש בשם איתי, וזכה עד כה ל-270 צפיות.

"האמבטיה" של קשת מושק בעת בה יש עניין רב בתחום שיתוף הווידיאו באינטרנט, יחד עם תחרות עזה - אפילו בשוק הישראלי הקטן. מעבר ליו טיוב הפופולרי, שנרכש לאחרונה על ידי גוגל ב-1.65 מיליארד דולר, יש עוד כמה אתרי וידיאו מצליחים, כמו מטה קפה הישראלי ופליקס של תפוז. גם סלקום השיקה אתר שיתוף וידיאו בשם היפ, שאותו היא מקדמת בצורה אגרסיווית לאחרונה באמצעות קמפיין המבטיח טלפון סלולרי בחינם לגולש שיעלה את הסרט הפופולרי ביותר.

בשלב זה, ובניגוד לאתרים אחרים, בקשת לא מציעים את האפשרות להטמיע את הסרטונים המועלים באתר לאתרים או בלוגים אחרים. בקשת מציינים כי בשלב זה, האתר רץ בגירסת בטא, ואפשרויות ופיצ'רים נוספים יעלו בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully