וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי בישראל: רעננה השרון בכותרות

23.10.2006 / 8:36

גברה על קבוצת אשקלון 8:18, והשיגה ניצחון שני בשני משחקים. אס"א ת"א הביסה את חיפה-טכניון 10:43. בשבת: ישראל-סלובניה

כמדי שנה, מאז הלך עמנואל (לולי) ציקוריס לעולמו בשנת 2001, מוקדש משחק הבית של קבוצתו – מועדון הראגבי של אס"א תל-אביב - לזכרו. הספורטק בתל-אביב סיפק את כר הדשא למשחק ראגבי נשים, משחק ראגבי גברים, וכמובן הברביקיו והבירות המסורתיות לסיום.

ביום ראשון החל במשחק בין קבוצת הנשים של אס"א תל-אביב לקבוצת הנשים החדשה של מועדון טכניון-חיפה. הקבוצה הוותיקה והגדולה בליגת הנשים לא התקשתה לנצח את בנות המועדון האורח ולקבוע את תוצאת המשחק על 0:49. את המשחק שפט עמית גרוסמן.

בשעה 12:00, לאחר דקת דומיה לזכרו של ציקוריס בנוכחות נשיא האיגוד, תומאס מילר, נפתח המשחק בין מועדון אס"א תל-אביב למועדון חיפה-טכניון. המחצית הראשונה היתה שקולה למדי ונפתחה בטריי לת"א שלאחריו הובקע טריי לחיפה ושוב לתל-אביב. נראה היה שתל-אביב עדיין מלקקת את פצעיה מההפסד לרעננה בשבוע שעבר. אלא שהמחצית השנייה נתנה ביטוי ליכולות הפיזיות העודפות של תל-אביב, והקבוצה המארחת הפגינה דומיננטיות לאורך המחצית כולה. המשחק נגמר בתוצאה 10:43 לתל-אביב.

בלטו בקבוצה המארחת מודי רדקוביץ', ששיחק במספר 9 והניח 3 טריי, ושחקנה החדש של אס"א תל-אביב, אלן קפלן, ששיחק כלוק (מספר 5) והניח 2 טריי. הטריי הראשון לחיפה בוצע על ידי הפרופ (מספר 1) מני בנגו והשני על ידי מספר 10, אסף גייר, שחזר לאחרונה ממספר שנים בגרמניה, שם שיחק ראגבי בליגה הלאומית. הנשיא מילר, העניק את הגביע לזכרו של לולי לקפטן הקבוצה המארחת. את המשחק שפט ג'רמי שאודר.

במשחק השני של המחזור אירחה קבוצת אשקלון את מועדון רעננה-השרון למשחק במגרש שבקיבוץ אור-הנר. המועדון האורח מרעננה המשיך להפגין יכולת טובה, ויש שיגידו מפתיעה, ושלט על המשחק לכל אורכו. המשחק היה אגרסיבי למדי ולווה במספר כרטיסים צהובים ובכרטיס אדום אחד. המועדון המארח הצליח להניח טריי אחד בלבד ולהעביר בעיטת עונשין אחת לעומת האורחים שהניחו 3 טריי והעבירו בעיטת עונשין. בלט ברעננה אורי ולדמן שהניח טריי וגם העביר את בעיטות העונשין וההשלמה. את המשחק שפט מר אוסקר היימן.

שוב עקב אי-עמידה בדרישות הרישום של מועדון ירושלים, זכתה קבוצת הראגבי של מועדון יזרעאל-הגלבוע בניצחון טכני עליה.

בשבת הבאה: המשחק המשמעותי של נבחרת ישראל נגד נבחרת סלובניה. משחק שפותח את הסבב האירופאי הקרוב של השנתיים הבאות בבית שבו משובצת ישראל. בבית משובצות גם לוקסמבורג, בוסניה-הרצוגבינה, ופינלנד. נבחרת סלובניה ירדה בסבב האחרון לבית זה והיא הפייבוריטית לנצח את הבית. המשחק יערך באצטדיון המרכזי בוינגייט ביום שבת ה-28/10/06 בשעה 15:00. לאירוע יקדם יום אימון ומשחק נוער שיחל בשעה 13:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully