וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: לא אציג מועמדות כל עוד הנשיא מכהן

יעל קישיק

23.10.2006 / 15:46

המשנה לרה"מ דוחה הפרסומים על ניסיונות גישוש מצידו לקראת האפשרות שירוץ לנשיאות. קולט אביטל ואהוד אולמרט נפגשו היום

המשנה לראש הממשלה שמעון פרס נועד בשעה זו עם חברי סיעת הגימלאים. בכניסתו לישיבה אמר השר פרס כי הוא לא הציג עדיין את מועמדותו לנשיאות המדינה משום שהמירוץ לנשיאות טרם החל והנשיא עדיין מכהן. לדבריו, הוא נועד עם חברי הסיעה ללא כל קשר לרצונו לקבל את תמיכתם במירוצו לנשיאות. פרס דחה בישיבה מכל וכל ניסיונות גישוש מצידו לקראת המירוץ.

חברי סיעת הגימלאים אמרו בישיבה, כי עדיין לא ידוע מי הם כל המתמודדים לנשיאות, ועל כן הם אינם יודעים במי יתמכו. ח"כ משה שרוני אמר מוקדם יותר, כי גילו של פרס אינו מהווה כל בעייה במירוץ לנשיאות. לדבריו, "כל עוד הוא במצב בריאותי טוב, לא צריכה להיות בעייה". שרוני התבדח עם הכתבים והוסיף, כי "בבית הנשיא לא צריכה להיות רוח צעירה, אנחנו רואים היום מה הצעירים עושים בבית הנשיא". השבוע פורסם כי מרבית חברי הסיעה תומכים בפרס לנשיאות.

אולמרט: במצב מסויים ייתכן שנתמוך באביטל

ראש הממשלה אהוד אולמרט נועד היום בלשכתו בירושלים עם ח"כ קולט אביטל (עבודה) במועמדותה לנשיאות.

אולמרט אמר לח"כ אביטל כי הם ימשיכו את ההידברות ביניהם וכי תיתכן אפשרות של תמיכה בח"כ אביטל בקונסטלציה מסויימת. על פי ההערכות, אם פרס יחליט שלא לרוץ לנשיאות תאפשר סיעת קדימה חופש הצבעה בנושא וחלק מחברי הסיעה עשויים לתמוך באביטל. אולמרט הבהיר לאביטל כי מוסדות קדימה הם שיכריעו בהמשך במי תתמוך הסיעה במירוץ לנשיאות. נמסר עוד, כי הפגישה התקיימה באווירה חיובית ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully