וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע "הקש בדלת" יוצא היום לדרך

23.10.2006 / 9:36

80 אלף תלמידים ו-6,000 מתנדבים יקישו היום על דלתות, במטרה לגייס תרומות עבוד חולי הסרטן בארץ. היעד: 10 מיליון שקלים

80 אלף תלמידי בתי הספר וחניכי תנועות הנוער יקישו היום על דלתות תושבי ישראל, במטרה לגייס תרומות עבור 120 אלף חולי הסרטן בישראל. אל בני הנוער יצטרפו השנה כ – 6,000 מתנדבי האגודה למלחמה בסרטן, ביניהם חולי סרטן לשעבר, שהתמודדו בהצלחה עם המחלה.

כמו בכל שנה, באגודה תולים תקוות גדולות במבצע "הקש בדלת", מקור התרומות העיקרי שלה. "שאיפתנו היא לפקוד כל בית בישראל מדן ועד אילת", אמר מפקד המבצע, גבי וייס, שמקווה לאסוף היום כ-10 מליון שקלים בישראל - ובתפוצות. "במבצע משתתפים גם ילדים של שליחי ישראל מעבר לים, אשר יתרימו ב-90 שגרירויות ישראליות ברחבי העולם, את בני משפחתם ואת עובדי השגרירות", סיפר. "ומתנדבי האגודה יגיעו גם אל בתי כלא ובתי מעצר ברחבי הארץ". הוא הוסיף כי סניפי הבנקים נעתרו לבקשת האגודה, וישארו פתוחים עד תום המבצע בשעה 22:00, על מנת לאפשר את הפקדת התרומות.

לצד האופטימיות, וייס מבקש להזהיר את הציבור מנוכלים שמבקשים לנצל את המבצע. "אני קורא לציבור התורמים להיות ערני, ולבדוק כי נמסרה לכם הקבלה הרשמית של האגודה למלחמה בסרטן", אמר.

התרומות שיאספו היום ישמשו למימון מגוון הפעילויות של האגודה לסרטן, החל ממימון מחקרים רפואיים שנועדו להביא למציאת תרופה למחלה עד לסיוע לילדים חולים בהשלמת חומר הלימודים, הקמת קייטנות ומימון אחיות ועובדות סוציאליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully