וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייניקן הבימה קלאב" ייסגר בסוף החודש

דפנה ארד

21.10.2006 / 21:46

מרתף הרוק של תיאטרון הבימה ייסגר בנובמבר לתקופה ארוכה, כחלק מהשיפוץ הנרחב של התיאטרון הלאומי. הלהקות האנונימיות של תל אביב ישארו יתומות

מועדון "הייניקן הבימה", הקיים שמונה שנים ומאכלס הופעות רוק של להקות שונות מדי ערב, ייסגר לשיפוצים בסוף אוקטובר. ללהקות השוליים, שהמועדון היה להן בית, צפויה עכשיו תקופת יובש ארוכה.

אורי גת, מנהל המועדון מספר: "לא תיכננו את הסגירה הזו. אני קיבלתי את ההודעה שצריך לסגור. בינתיים ביטלנו את ההופעות החל מנובמבר. זה מאוד מבאס, אבל זה חלק מהחיים. אני מאמין שהמועדון יחזור ובגדול."

כחלק משיפוץ נרחב במתחם הבימה נסגר "חניון הבימה", ובנובמבר ייסגר גם המועדון. התיאטרון ימשיך לעבוד במהלך כל תקופת השיפוצים ולבסוף המתחם כולו יקבל פנים חדשות. "לא ידוע לכמה זמן המועדון יהיה סגור. זה שיפוץ נרחב שיכול לקחת זמן רב, אני לא יודע איך ומה." אמר גת הערב.

"בסוף זה לתמיד"

המועדון הקטן והאפלולי נתן במה ראשונה ללהקות כמו "פליינג בייבי", "מרסדס בנד", "דפנה והעוגיות", ולמוזיקאים צעירים כמו גבע אלון ואיתי פרל.

פרל, שיוציא בקרוב את אלבומו השני, יופיע במועדון בסוף השבוע האחרון של החודש, ביום שישי בערב, רגע לפני סגירתו, הוא עבד במועדון כאיש סאונד במשך שנה, ומופיע בו כמעט מדי חודש. "אני מאוד אתגעגע למקום הזה" אמר, "אני תוהה איפה תופענה כל הלהקות האנונימיות שמופיעות שם, יש גם אנשים שרק הייניקן הבימה נתן להם בית, כמו אלדד תמיד הגאון שהופיע רק שם."

איתי פרל חושש שהמועדון ייסגר לעולם: "יש דיבור על זה שהמועדון ייסגר לשנה וייפתח מחדש משופץ ומשודרג. אבל מההיכרות שלי עם האנשים רוב הסיכויים שזה נסגר לעד, אנשים תמיד אומרים שיסגרו רק לתקופה קצובה, בסוף זה לתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully