וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שר החוץ הקנדי קרא לאקסית שלו כלבה?

21.10.2006 / 8:02

סערה בקנדה בעקבות אמירתו של פטר מק'יי כי הכלב שלו יותר נאמן מחברתו לשעבר, שגם היא חברת פרלמנט, אבל מהמפלגה היריבה

שר החוץ הקנדי, פטר מק'יי, אמר ביום חמישי האחרון כי הכלב שלו היה יותר נאמן מאשר חברתו לשעבר. עכשיו הוא הסתבך: הוא מואשם כי כינה את האקסית שלו כלב. מק'יי הכחיש אתמול כי לעג לחברת הפרלמנט בלינדה סטרונאץ' ביום חמישי. השניים יצאו במשך תקופה, אבל נפרדו לאחר שסטונאץ' חצתה את הקווים ועברה מהמפלגה השמרנית למפלגה הליברלית.

התמליל הרשמי של הישיבה שהתקיימה ביום חמישי לא כולל את הערתו של מק'יי. אבל אוטווה געשה ביום שישי האחרון למשמע הדברים. חברי פרלמנט ליברלים אמרו כי הם שמעו את הערו של מק'יי, ומנהיג הליברלים ביל גרהם דרש התנצלות רשמית.

סטרונאץ' כבר התרגלה לכך שחייה הפרטיים מרוחים על שערי העיתונים: בחודש שעבר פורסם כי היא "האישה האחרת" במשפט הגירושין של שחקן הוקי מפורסם במדינה, טיי דומי. סטרונאץ' אמרה לכתבים כי היא חושבת שההערה שאמר מק'יי מעליבה ומזלזלת, ופוגעת בנשים בכלל, ובנשים בזירה הפוליטית.

באשר למק'יי, זאת לא הפעם הראשונה שהוא מסתבך בגלל אמירות שכאלה. בתחילת השנה הוא נאלץ להתנצל בפני חברת פרלמנט מהמפלגה הדמוקרטית החדשה, לאחר שאמר לה שעליה "לדבוק בסריגה".

חברי פרלמנט מהמפלגה הליברלית סיפרו כי הערתו של מק'יי נאמרה בעת דיון על הצעת חוק בנושא סביבתי. חבר פרלמנט מהליברלים שאל אותו במהלך הדיון על ההצעה האם לא אכפת לו מהכלב שלו. תגובתו של מק'יי היתה להצביע על הכיסא הריק של סטרונאץ', תוך שהוא אומר "היא כבר אצלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully