וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אונ' ת"א: הסטודנטים סובלים מצפיפות

20.10.2006 / 14:33

פרופ' גדעון לנגהולץ אמר כי בעקבות צמצום במספר המסלולים האקדמיים, סטודנטים לתואר ראשון נאלצים ללמוד בצפיפות

מנכ"ל אוניברסיטת תל אביב פרופ' גדעון לנגהולץ הודה כי הסטודנטים לתואר ראשון נאלצים להתחיל את לימודיהם בכיתות צפופות עקב צמצום במספר המסלולים האקדמיים ובחוגים השונים. מזה זמן רב הסטודנטים מוחים על כך שהקיצוצים שמנהיגה האוניברסיטה פוגעים ביכולת ההוראה של המרצים הנאלצים להעביר שיעורים מול כיתות עמוסות וצפופות. לנגהולץ אמר כי "האוניברסיטה בוחנת צעדים שונים כדי לפתור את הבעיה, ומנהיגה חידושים טכנולוגיים שיאפשרו לימוד יעיל יותר גם לתלמידי התואר הראשון, היושבים לעיתים בכיתות צפופות. היינו רוצים לראות יותר מרצים ומתרגלים על כל סטודנט".

ב"עיתון תל אביב" דווח, כי לנגהולץ משמש כמנכ"ל האוניברסיטה מזה ארבע שנים. במסגרת תפקידו הוא אחראי על העניינים האדמיניסטרטיביים ומסייע לנשיא האוניברסיטה פרופ' איתמר רבינוביץ' בתחומי המנהל והכספים.

אגודת הסטודנטים פרמה הודעה ובה היא מוחה על הקיצוצים בחוגים ובמגמות. בין היתר, ציינה האגודה, כי האוניברסיטה חיסלה את מגמת לימודי אפריקה, סגרה את החוג למוזיקולוגיה ופיטרה את המרצים שלו, צמצמה את שש המגמות בחוג להיסטוריה למגמה אחת בלבד, קיצצה בפקולטה לאמנות, סגרה את לימודי הערבית והאיסלאם לתואר שני וכן את המגמה למדע כללי בפקולטה למדעים מדויקים.

לדברי פרופ' לנגהולץ, במקרים מסוימים, כאשר היה מדובר בחוגים שבהם מספר אנשי הסגל או מספר הסטודנטים נמוך, הם מוזגו ליחידות גדולות יותר שיכולות להבטיח את המשך קיום הלימודים באותו תחום. "כך נעשה למשל בחוג למוזיקולוגיה ששולב בבית הספר למוזיקה, או כאשר חודים במדעי היהדות מוזגו לתוך חוג גדול חדש בשם לימודי התרבות העברית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully