וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדיניג'אד: לישראל אין סיבה להתקיים

20.10.2006 / 12:42

נשיא איראן הציב לאירופה אולטימטום: "עליכם להתנתק מישראל". לדבריו, המיתוס של ישראל הלא מנוצחת הובס ע"י הפלסטינים

נשיא איראן מחמוד אחמדינג'אד שב ואמר היום כי לישראל אין עוד סיבה להתקיים, והיא תעלם בקרוב. בעצרת תמיכה שנערכה באיראן הבוקר למען הפלסטינים הזהיר אחמדינג'אד את מדינות אירופה, באמרו "אם תתחולל סערה במזרח התיכון אתם עלולים להפגע. עליכם להתנתק מישראל - זהו אולטימטום".

"עליכם להאמין שהמשטר (הישראלי) לא יכול להמשיך להתקיים, ואין בו תועלת עבורכם. איזו תועלת הממשל הזה מביא לכם, מלבד שנאה למדינות אחרות?", אמר אחמדינג'אד בנאום, ששודר גם ברדיו הממלכתי. "אנחנו מציעים לאירופאים לשים לב שארצות הברית רחוקה, אבל המדינות באזור הזה (המזרח התיכון) הן שכנות שלכם. אנחנו מודיעים לכם שהמדינות האלה הן כמו אוקיאנוס שעולה על גדותיו, ואם תתחיל הסערה, המימדים שלה לא ישארו בתחום פלסטין ואתם עלולים להפגע".

אחמדינג'אד לא חזר על האמירות שעוררו עליו את זעם העולם, לפיהן יש למחוק את ישראל מהמפה, אבל התקרב אליהן בדבריו. "היום, בחסדי אללה, המאמצים לבסס את השלטון הזה נכשלו לחלוטין", אמר בנאומו בעצרת, שחלה ביום אל-קודס (ירושלים), בו הממשלה מעודדת את האיראנים להביע תמיכה בפלסטינים. בעקבות המלחמה בלבנון, הוא הוסיף, כי "המיתוס השגוי (של ישראל הבלתי מנוצחת) הובס על ידי כוח הרצון של הצעירים הפלסטינים והלוחמים של חיזבאללה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully