וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק זוגות: מחכים ל-18 בנובמבר

עופרי בקר ויובל גפן

20.10.2006 / 1:37

טווידלדי וטווידלדם מרביצים שוב בתחזיות וניתוחים על משחקי הקולג'ים. הם כבר מסתכלים קדימה, לקרב בין אוהיו סטייט למישיגן

מה צפוי לנו השבוע? קלמסון נגד ג'ורג'יה טק מסתמן כמשחק הכי מעניין של המחזור. מלבד המשחק הזה יהיה לנו משחק אדיר בפלורידה, שם תארח פלורידה סטייט סמינולס את בוסטון קולג' הפורחת. המוליכה אוהיו סטייט צפויה לטייל מול אינדיאנה, ושימו לב מי במקום השני. נכון מישיגן. אתם חושבים על מה שאנחנו חושבים? כי אם ככה ישאר הדבר, המשחק של אוהיו סטייט מול מישיגן ב-18 לנובמבר הולך להיות המשחק הכי מעניין של השנים האחרונות, לא רק של השנה.

לגבי ההימורים: הבטחנו שיפור וקיימנו. שנינו סיימנו עם מאזן של 17 תוצאות נכונות אל מול 4 טעויות. מה ששם את המאזן השנתי של עופרי על 11:28, ואת של יובל על 10:29. האמת היא ששנינו נפלנו בשתי ההפתעות של המחזור, ונדרבילט שניצחה את ג'ורג'יה, ואינדיאנה שניצחה את איווה, וגם בנייבי, שלא גירדו את הקרסוליים של ראטגרס. עופרי נפל באורגון לאחר שהימר על UCLA, ויובל נפל במיזורי שהפסידו לטקסס אי אנד אם. שנינו גם חזינו את ההפתעה של המחזור, לאחר שאובורן ניצחה בפלורידה. פותחים מחזור.

כולם עוברים בקלות

המדורגת 1 אוהיו סטייט נגד אינדיאנה

עופרי: אינדיאנה הפתיעה (אנדרסטייטמנט) בשבוע החולף את איווה 31:28. אבל יש גבול לכל תעלול. עד פה. לא... לא את אוהיו סטייט... היא פשוט לא יכולה, אפילו בדמיונות הורודים ביותר והמשוגעים ביותר לדגדג את הבאקאייז של העונה. כמו שאומרים No way. אוהיו סטייט תחזיר את ההוז'רס למימדיהם הטבעיים. תוצאה חזויה: אוהיו סטייט ב-37 נקודות.

יובל: למרות הנצחון של אינדיאנה באיווה בסוף השבוע האחרון, מול אוהיו סטייט זה כבר סיפור אחר לגמרי. טרוי סמית נראה בדרך הבטוחה להייזמן, וזו תהיה הסיבה היחידה שהוא עדיין יהיה על המגרש ברבע האחרון. תוצאה חזויה: אוהיו סטייט ב-28 נקודות.


המדורגת 2 מישיגן נגד איווה

עופרי: איווה המופתעת, המוכה והנבוכה תגיע למישיגן כשהיא מבולבלת מעצמה. היא קבוצה שכנראה עדיין מחפשת את עצמה. שבוע אחד היא מנצחת בצורה משכנעת מאוד את פרדו ומיד אח"כ מפסידה לאינדיאנה, זה לא כל כך הולך יחד. מול מישיגן השנה, אם מצמצת לכמה שניות, אתה יכול למצוא את עצמך בפיגור 21 בלי ששמת לב שעבר זמן. תשאלו את נוטר דאם.

לאיווה יש קווטרבק טוב, דרו טייט, שיוכל לעשות בעיות להגנה נגד המסירה של מישיגן, אבל ההתקפה של מישיגן צפויה לחגוג על ההגנה הלא כל כך יציבה בצד השני. בביג האוס מול 111,000 ויותר אוהדים מסורים, ואולי עם מנינגהם שעשוי לחזור, וגם אם לא, מישיגן גדולה על ההוקאייז. רק שהנאחס של מקום שני בדירוג AP לא יכה גם בוולברינס. חמסה חמסה שום בצל ואיווה. תוצאה חזויה: מישיגן ב-13.

יובל: איווה היא אחת מהקבוצות הכי לא יציבות בליגה. ההפסד לפני כשבוע מול אינדיאנה יכול להתחרות בקלות על ההפתעה הכי גדולה בביג-10 השנה. מישיגן בצדק נמצאת במקום השני בדירוג ה-AP. גם ללא סופר מריו מנינגהאם אין לאיווה שום סיכוי נגדם. תוצאה חזויה: מישיגן בשני טאצ'דאונים.


המדורגת 5 טקסס אצל המדורגת 17 נבראסקה

עופרי: טקסס הולכת ומשתפרת וכל שבוע מחדש נראית יותר ויותר דומה לקבוצה שזכתה באליפות בינואר. אמנם לספוג 31 נקודות מביילור זה לא כבוד גדול, אבל לשים 63 על הלוח זה לא דבר שקל לעשות גם מול 11 אנשים מקריים מהרחוב. נבראסקה של השנה היא קבוצה בינונית פלוס במקרה הטוב, אבל הביתיות יכולה לסייע לה מעט. תוצאה חזויה: טקסס ב-17 נקודות.

יובל: קולט מק'קוי הוא פרשמן נהדר. הוא עולה על כל הציפיות, ואל תשכחו שהוא נכנס לנעליים הענקיות של וינס יאנג. לפני שבוע הוא שבר את שיא המכללה במסירות לטאצ'דאונים (6), ונראה שהוא תפס בטחון עצמי נהדר. למרות היכולת הנהדרת שלו ושל טקסס בשבועות האחרונים, נבראסקה לא תוותר בקלות. ביל קלאהאן בנה שם יופי של קבוצה, שאילולא ההפסד לדרום קליפורניה במחזור השני, היו עדיין בלתי מנוצחים. תוצאה חזויה: טקסס בפחות מטאצ'דאון.

איינג', ולא דני

המדורגת 6 לואיוויל אצל סירקיוז

עופרי: לואיוויל עושה רושם מצוין כל העונה, אולי חוץ מהשבוע החולף כשניצחה בשיניים את סינסינטי החלשה. סירקיוז נראתה טוב בפתיחת המשחק מול ווסט וירג'יניה אך חזרה למימדים ריאליים בהמשך. ההתקפה המאוזנת מאוד של לואיוויל לא תשאיר סיכוי רב לאורנג'מן. תוצאה חזויה: לואיוויל ב-28 נקודות.

יובל: לואיוויל היא אחת הקבוצות עם הכי הרבה עומק בקולג'ים. אחרי שהם איבדו את הקווטרבק והראנינגבק הפותחים שלהם בגלל פציעות, הם הראו המון אופי והמשיכו לנצח. עכשיו בריאן ברום הקווטרבק חזר, והם יחזרו למעגל השחיטות. תוצאה חזויה: לואיוויל ב-17


המדורגת 7 טנסי נגד אלבאמה

עופרי: אלבאמה היא קבוצה טובה, שהיה לה עד כה לוח משחקים לא קל עם משחקי חוץ בארקנסו ואצל פלורידה, ואלו שני הפסדיה היחידים. בטנסי אריק איינג' הולך וצובר תאוצה ונראה כמועמד ראוי להתחרות על ההייזמן. יחד עם רוברט מיצ'ם וג'ייסון סוויין, הרסיברים המובילים המאיימים של הוולונטירס, הוא לא ישאיר הרבה סיכוי לאלבאמה כאן. תוצאה חזויה: טנסי ב-17.

יובל: כתבתי את זה בעבר ואני חוזר על זה היום: אריק איינג' הוא אחד מהקווטרבקים הכי טובים במכללות. הוא לוקח את טנסי, אחת הקבוצות הכי מרשימות בבית ה-SEC שהוא כאמור הבית הכי חזק השנה במכללות, לשיאים חדשים. טנסי עולה על כל הציפיות. אבל לא כך הדבר אצל אלבאמה. האמת היא שאלבאמה לא קבוצה כל כך גרועה, נהפוך הוא. אבל גם היא משחקת ב-SEC, ושם יש לה כבר שני הפסדים. תוצאה חזויה: טנסי ב-10


המדורגת 10 נוטר דאם נגד UCLA

עופרי: בריידי קווין והפייטינג אייריש, אפשר לומר שהתייצבו בחזרה מאז המכה הקשה שהנחיתה עליהם מישיגן. השבוע החפשי שהיה להם גם כן עוזר לכך שיגיעו למשחק מול UCLA כשהם שקטים וממוקדים. הברואינס פרקטית גמרו את העונה אחרי ההפסד לאורגון, אם לפניו עוד היתה להם תקווה לחזור לאן שהוא, אז עכשיו כבר אין. גם חסרונו של אולסן בעמדת הקווטרבק לא מועיל לכך. תוצאה חזויה: נוטר דאם ב -3 טאצ'דאונים.

יובל: לבריידי קווין יש מזל גדול שיש לידו את התופס ראהמה מק'נייט והרץ דריוס ווקר, מפני שאחרת המספרים שלו היו הרבה פחות מרשימים. במוקש היחידי שהיה להם השנה, נוטר דאם קיבלו בראש ממישיגן 47:21, וזה היה מול הקהל הביתי שלהם. שבוע לאחר מכן הם ניצחו בשיניים את מישיגן סטייט הגרועה. זה לא ישנה השבוע, כי UCLA היא קבוצה מפורקת, שאיבדה לטובת המקצוענים את טובי בניה. אם זה לא מספיק, אז בן אולסן הקווטרבק שלהם נפצע וכנראה גמר את העונה. תוצאה חזויה: נוטר דאם בשני טאצ'דאונים.

הגענו לשדה מוקשים

המדורגת 12 קלמסון נגד המדורגת 13 ג'ורג'יה טק

עופרי: ג'ורג'יה טק מול קלמסון זה המאצ'אפ הכי מעניין של השבוע. שתי קבוצות מעט שונות, כאשר קלמסון התקפית יותר ואילו ה-ילו-ג'אקטס עם אוריינטציה מעט יותר הגנתית. לטעמי ריבוי הנקודות ששמה קלמסון עד כה יש בו מן האשליה, כי 220 מתוך 307 הנקודות שלהם היו מול ארבע נמושות. מול שלוש קבוצות חזקות (פלורידה סטייט, וייק פורסט ובוסטון קולג') הם עשו 29.0 נקודות למשחק, לא מעט אמנם, אבל לא כל כך הרבה כמו שנראה לכאורה מהממוצע הכללי. טק מגיעה אחרי שבוע חופשי וקלמסון אחרי ששחטה בקלילות את טמפל. יתרון קל לג'ורג'יה טק בעניין הזה. תוצאה חזויה: הביתיות תכריע במשחק מאוד צמוד. קלמסון ב-7 נקודות.

יובל: וואו,איזה מוקש. ללא ספק המשחק הכי קשה לחיזוי השבוע. נתחיל עם ג'ורג'יה טק. בטק משחק התופס הכי טוב במכללות. קלווין ג'ונסון, תופס מעל ל-93 יארד למשחק, ומוסיף לזה 1.3 טאצ'דאונים. קשה עד כמעט בלתי אפשרי להמר נגדו. נוסיף לזה את העובדה שהילו ג'אקטס הפסידו רק משחק אחד העונה, במחזור הפתיחה נגד נוטר דאם. הבעיה היא שעל קלמסון יש לי בדיוק את אותם הדברים להגיד. קבוצה נהדרת שההפסד היחידי שלה העונה היה בבוסטון קולג', ונגמר רק בנקודה הפרש. מה עושים? על מי מהמרים? נלך על הביתיות: קלמסון ב-3


המדורגת 16 אורגון אצל וושינגטון סטייט

עופרי: אורגון צריכה לעבור די בקלות את וושינגטון סטייט שמצליחה רק לדגדג אבל לא מצליחה להתעלות מול קבוצות מהדרג השני ומעלה השנה. תוצאה חזויה:אורגון ב-20 נקודות .

יובל: לאורגון לא צפויה משוכה גבוהה מדי בסוף השבוע הקרוב. הטריו דיקסון-סטיוארט-ויליאמס, צריך לשלוט בחלק ההתקפי של אורגון, ולעשות לפחות ארבעה טאצ'דאונים המשחק. תוצאה חזויה: אורגון ב-14.


המדורגת 19 ראטגרס אצל פיטסבורג

עופרי: ראטגרס הם על אמת העונה, למי שעוד היה ספק. הניצחון בשבוע החולף בשאט אאוט מרשים 0:34 באנאפוליס על הנייבי הוכיח את זה. ראטגרס הראו שגם הגנה הם יודעים לעשות בצורה מצויינת. בהתקפה הראנינגבק ריי רייס מוכיח יציבות כל שבוע, עם ממוצע של 150 יארד ריצה וכמעט שני טאצ'דאונס למשחק. פיטסברג, שבמאזן6-1 עדיין לא נתקלה ביריבה אמיתית והפסדה היחיד הוא מול מישיגן סטייט הלא כל כך מרשימה בלשון המעטה. המספרים של טיילר פאלקו, הקווטרבק, אמנם מאוד מרשימים, יחס טאצ'דאונס – אינטרספשנס של 17-3, השלמת מסירות של 71% ו-273 יארד באויר למשחק, אבל ההגנות מולן עשה את זה, סיטאדל, טולדו, סנטרל פלורידה,... Come on זה לא זה. תוצאה חזויה: ראטגרס ב-16 נקודות.

יובל: ראטגרס היא יופי של קבוצה. אבל בדיוק את אותו הדבר אפשר להגיד על פיטסבורג. בפיטסבורג משחק קווטרבק העונה לשם טיילר פאלקו. פאלקו מסר בשבעה משחקים הראשונים של העונה ל-1661 יארד, 17 טאצ'דאונים ורק שלושה אינטרספשנס. וכל זה ב-70% הצלחה. נכון, יהיה מאוד קשה מול הקבוצה הבלתי מנוצחת מראטגרס, אבל במגרשה הביתי פיטס יכולה לנצח כל קבוצה במכללות. תוצאה חזויה: פיטסבורג בטאצ'דאון אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

וויסקונסין חוזרת למסלול הנצחונות

המדורגת 21 ויסקונסין אצל פרדו

עופרי: ויסקונסין נראית לא רע בשבועות האחרונים ופרדו בדיוק ההיפך. אחרי פתיחה של 4-0 שיצרה אשליה, הבוילרמייקרס נחשפו במערומיהם מול נוטר דאם ואיווה, והנצחון על נורת'ווסטרן החלשה בשבוע החולף לא יכול ללמד שום דבר חדש. ההפסד היחיד של ויסקונסין הוא מול מישיגן החזקה, ואין ספק שג'ון סטוקו ופי ג'יי היל, המהווים קומבינציית התקפה מאיימת ביותר, יכולים להתפוצץ מול ההגנה סופגת הנקודות (29.6 נקודות למשחק) של פארדו. תוצאה חזויה: ויסקונסין ב-11.

יובל: ויסקונסין זו אחת מהקבוצות שאני הכי אוהב השנה במכללות. בשקט בשקט היא מנצחת את כל המשחקים (חוץ מאחד, מישיגן) שלה העונה. יש לה את אחד מחמשת הראנינגבקס הכי טובים בקולג'ים (פי ג'יי היל ג'וניור) והדבר הכי מפחיד אצל הילד שכבר עשה 1011 יארד ו-11 טאצ'דאונים, הוא שהוא פרשמן. בשנים עברו פארדו היו עושים צרות צרורות לויסקונסין, לא השנה. תוצאה חזויה: ויסקונסין בטאצ'דאון.


המדורגת 22 בוסטון קולג' אצל פלורידה סטייט

עופרי: קצת מוזר להתיחס למשחק בין בוסטון קולג' לפלורידה סטייט כשהראשונה היא המדורגת והשניה לא, בד"כ המצב הפוך. פלורידה סטייט חייבת לאוהדים שלה את הכבוד המגיע להם, ונצחון בבית מול בוסטון קולג' יעשה בדיוק את זה, אבל זה לא יהיה קל מול קבוצה שרחוקה רק 3 נקודות (מול אן סי סטייט) מלהיות בלתי-מנוצחת. מאט ריאן הסולידי (233 יארד באויר למשחק, 9-3 טאצ'דאונס אינטרספשנס) לא יקל על הגנת הסמינולס. תוצאה חזויה: פלורידה סטייט בנקודה.

יובל: בוסטון קולג' מאוד הרשימה אותי לפני שבוע כשניצחה את וירג'יניה טק בבית. ההגנה שלהם הצליחה להשאיר אותם רק על 3 נקודות. הבעיה המרכזית שלהם השבוע תהיה שהיא הולכת לקרב מול חיה פצועה, וחיה פצועה יכולה להיות מאוד מסוכנת. לפלוריד סטייט יש כבר שני הפסדים השנה, ועוד אחד עלול להוציא אותם מחוץ לתמונת אחד ממשחקי הגמר. יש לי הרגשה שזה לא יקרה. תוצאה חזויה: פלורידה סטייט בפחות מטאצ'דאון.


המדורגת 23 טקסס איי אנד אם אצל אוקלהומה סטייט

עופרי: טקסס איי אנד אם נכנסה לדירוג אחרי הניצחון על מיזורי. היריבה אוקלהומה סטייט היא לא מהאריות בביג-12 אבל יכולה לעקוץ. בובי ריד ואדאריוס באומן התחברו כבר 7 פעמים למסירות לטאצ'דאון והאחרון עושה 124 יארד בתפישה למשחק. יהיה צמוד. תוצאה חזויה: טקסס אי אנד אם בשער שדה (3 נקודות)

יובל: משחק לא קל לניחוש. שתי הקבוצות מאוד התקפיות, ושמות הרבה נקודות על הלוח. אוקלהומה סטייט מגיעה הביתה אחרי שלושה משחקי חוץ שאת השניים הראשונים היא דאגה להפסיד, אבל דווקא את האחרון, נגד קנזס היא ניצחה באופן משכנע. טקסס אי אנד אם גם נתנה משחק מאוד משכנע בסוף השבוע, כשניצחה את מיסורי החזקה. קשה, אבל נלך עם המדורגת. תוצאה חזויה: טקסס אי אנד אם בפחות מטאצ'דאון.

וליתר המשחקים

המדורגת 24 מיזורי נגד קנזס סטייט

עופרי: קנזס סטייט תמשיך במגמה של חשיפת חולשותיה של מיזורי שהיא למעשה רק קווטרבק. בשבוע החולף קיבלנו חלק מזה מהאאגיס של טקסס איי אנד אם ויש לי תחושה שגם חתולי הפרא יראו לנמרים כמה טריקים נחמדים. תוצאה חזויה: קנזס סטייט ב-10

יובל: מיזורי, למרות ההפסד לטקסס אי אנד אם, עדיין קבוצה ששייכת לדירוג. היא פשוט קבוצה יותר טובה מקנזס סטייט ולכן גם תנצח. תוצאה חזויה: מיזורי ב-14 נקודות.

יתר התוצאות החזויות:

המדורגת 4 ווסט וירג'יניה – קונטיקט, עופרי: ווסט וירג'יניה ב-34, יובל: ווסט וירג'יניה ב-25

המדורגת 8 אובורן – טוליין, עופרי: אובורן ב-24, יובל: אובורן ב-30

המדורגת 11 קליפורניה – וושינגטון, עופרי: קליפורניה ב-11, יובל: קליפורניה ב-20

המדורגת 14 LSU – פרזנו סטייט, עופרי: LSU ב-44, יובל: LSU ב-30

המדורגת 15 ארקנסו – מיסיסיפי, עופרי: ארקנסו ב-28, יובל: ארקנסו ב-20

המדורגת 18 בויזי סטייט – איידהו, עופרי: בויזי סטייט ב-24, יובל: בויזי סטייט ב-21

המדורגת 20 אוקלהומה – קולורדו, עופרי: אוקלהומה ב-22, יובל: אוקלהומה ב-10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully