וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי בישראל: הליגה יצאה לדרך

19.10.2006 / 9:16

יזרעאל גלבוע לא התקשתה מול חיפה-טכניון עם 0:57, רעננה-השרון ניצחה את אס"א ת"א. הנבחרת מתכוננת לאליפות אירופה

יזרעאל/גלבוע - טכניון חיפה 0:57

בשעה 12:00 בדיוק, מול קהל של כ-150 אוהדים, נפתח המשחק בין מועדון יזרעאל-הגלבוע לבין מועדון חיפה-טכניון, במגרש הבית של מועדון יזרעאל-הגלבוע. הקבוצה האורחת הגיעה בהרכב חסר ולמרות ניסיונות חוזרים ונשנים לא הצליחה לעבור את קו ההגנה של המארחת. מתחילת המשחק הפגינו שחקני יזרעאל-הגלבוע עליונות וכבר לאחר כ-5 דקות הצליחו לשים את הטריי הראשון (0:5) על לוח התוצאות. לאורך כל המשחק הם שמרו על הדומיננטיות וסגרו את תוצאת המשחק על 0:57 (מבקיעים: רועי אלתרלוי 2 טריי, גל דור 2, נמרוד קפלן 1, שמרי חביב 1, צחי צפדיה 1, מתן פיזרו 1, ליאו ולסקו 1; בעיטות המרה: אמיר בויטלר 5, מתן פיזרו 1). שפט את המשחק עשהאל מור. המשחק נערך במזג אוויר טוב ובאווירה ספורטיבית אל מול נופי עמק יזרעאל והגלבוע, והסתיים בשתייה מסורתית של בירה עם נקניקיות בורוווס.


רעננה-השרון - אס"א ת"א 6:23

המשחק השני הפגיש את מועדון רעננה-השרון עם מועדון אס"א תל-אביב במגרשה הביתי של השרון-רעננה בקיבוץ העוגן. גם במשחק זה הקבוצה המארחת היתה הדומיננטית והצליחה לגמור את המחצית הראשונה ביתרון של 3:9 מביצוע מוצלח של 3 בעיטות עונשין לעומת בעיטה מוצלחת אחת של אס"א תל-אביב. המחצית השנייה סתמה את הגולל על ידי הבקעה של שני טריי על ידי שחקני הקו של המארחת, אורי ולדמן ושון קנטור, שנוספו בעקבותיהן שתי בעיטות המרה מוצלחות. בעיטת העונשין הנוספת שהצליחה תל-אביב להעביר סגרה את התוצאה על 6:23 לטובת המארחת. את המשחק שפט ג'רמי שאודר.

המשחק השלישי שהיה אמור להיערך בין מועדון אשקלון למועדון ירושלים בוטל ונסגר בניצחון טכני לאשקלון עקב אי-עמידה בדרישות הרישום של הקבוצה האורחת מירושלים.

בשבוע הבא: אס"א ת"א נגד חיפה, יזרעאל נגד ירושלים ואשקלון נגד רעננה.

הפעם סיני כבשה אותנו

במשחק אימון שנערך על מגרש האימונים במכון וינגייט, נפגשו נבחרת הכוח הרב-לאומי מסיני ונבחרת ישראל. לישראל היה זה משחק הכנה משמעותי למשחקה הבין-לאומי במסגרת אליפות אירופה נגד נבחרת סלובניה, שייערך בעוד כשבועיים. נבחרת הכוח הרב-לאומי, עם נציגים מניו-זילנד, אוסטרליה, ודומיננטיות לנציגי פיג'י, הגיעה במיוחד לשם המשחק מסיני. למשחק הגיעו כ-200 אוהדי ראגבי מכל קצוות הארץ.

כבר בדקה ה-5 נרשם טריי לטובת הנבחרת האורחת. בדקה ה-10 נמרוד קפלן, השחקן הבולט במשחק, הציל טריי והתוצאה של 5:0 נשמרת. לאחר לחץ כבד על הקו האחורי של הנבחרת האורחת ומספר "כמעט טריים", הבקיע בדקה ה-21 אלברט פיסחוב, השחקן הבולט בין שחקני הקו של ישראל, טריי והשווה את התוצאה ל-5:5. בדקה ה-26 מנע השחקן הקדמי תומר ברכה טריי נוסף של הנבחרת האורחת על ידי תאקל מרשים. אבל בדקה ה-28 הצליחו חיילי האו"ם לעבור את הגנת הנבחרת המארחת ולהבקיע טריי נוסף שמעלה אותם ל- 5:10.

בדקה ה–31, מודי רדקוביץ' פרץ דרך כל הגנת נבחרת הכוח הרב-לאומי עד לקו ההבקעה, אך תוקל החוצה על הקו. בדקה ה-55 טריי נוסף לנבחרת האורחת שהעלה אותה ליתרון 15:5. בדקה ה-65 קיבל אלברט פסיחוב מסירה מצוינת מנמרוד קפלן והשלים את ההתקפה בטריי, שצמצם את ההפרש ל-15:10.

דקה 68 - לאוניד פינסקי תפס כדור מבעיטה באזור קו הגנת ה-22 של נבחרת ישראל ועשה איתו את כל הדרך עד לטריי מרהיב שקבע על לוח התוצאות 15:15. בשלב זה של המשחק (הרבע האחרון), החליפו מאמני נבחרת ישראל דימיטרי סוקולוב ורענן פן את מרבית השחקנים שעל המגרש וניסו וריאציות שונות של הרכבים לקראת המשחק הגורלי בעוד כשבועיים. שחקני הכוח הרב-לאומי עשו שימוש טוב בכדור וביכולת הפריצה המהירה של השחקנים הפיג'יאנים שלהם ב-10 הדקות האחרונות של המשחק, והוסיפו עוד 3 טריים ללוח התוצאות ללא תשובה מישראל, ובכך קבעו את תוצאת המשחק על 15:30.

את המשחק הזה ייעדו באיגוד הראגבי להיות למשחק "חימום ואימון" לקראת המשחק במסגרת אליפות אירופה, שייערך בקרוב נגד נבחרת סלובניה. סלובניה ירדה לאחרונה מהבית השני לבית השלישי שבו מתחרה נבחרת ישראל ולכן, על פי מנהל הנבחרת, שיין כהן, המשחק נגד נבחרת זו הנחשבת לבעלת הסיכויים הטובים ביותר לנצח את הבית (שבו נמצאות גם נבחרות לוקסמבורג, בוסניה-הרצוגבינה, ופינלנד) הוא משחק משמעותי ביותר מבחינת הסיכויים של ישראל לנצח את הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully