וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ', המתלוננת נגד קצב עדיין עובדת בבית הנשיא

19.10.2006 / 8:31

ב"ידיעות אחרונות" דווח, כי הצעירה החלה לעבוד במשכן לפני כמה שנים, ולפני שנתיים התלוננה בפני חברה: "המקום הזה הוא בלתי נסבל"

אחת מחמש המתלוננות עליהן מתבססת המלצת המשטרה להגיש כתב אישום נגד נשיא המדינה משה קצב, עדיין עובדת בבית הנשיא. בידיעות אחרונות דווח, כי מדובר במ', צעירה ממשפחת דתית שעבדה בשנים האחונות בכמה תפקידים בבית הנשיא, ולאחרונה התלוננה על מעשים שביצע בה לכאורה קצב.

מ' לא הגיעה בימים האחרונים לעבודתה, ומקורביה טוענים שהיא חולה. לדברי אחת ממכרותיה, מ' הגיעה לעבודה בבית הנשיא לפני כמה שנים במסגרת השירות הלאומי. לדבריה, "היא בחורה יפה עם עיניים גדולות ויפות, חכמה ומתנסחת נהדר".

אחת ממכרותיה סיפרה, כי לפני כשנתיים, התקשרה אליה מ' כשהיא נסערת, והתלוננה בפניה על כך שהיא הורדה בדרגה, ומצרים את צעדיה. "היא בכתה באזני: 'המקום הזה הוא בלתי נסבל, החלטתי לעזוב'", סיפרה, והוסיפה, שמ' ביקשה את עזרתה במציאת עבודה חדשה.

בשלב מסוים, הא עברה ללבוש מכנסים במקום חצאיות. אז התברר לעובדים כי מ' שינתה את שמה הפרטי לשם אחר. לאחרונה שכרה מ' את שירותיו של עורך הדין זכריה שנקולבסקי, המייצג אותה בהליכים מול המשטרה. אתמול אמר עורך דינה כי "מ' לא הלכה מיוזמתה להתלונן, כמו עובדים נוספים היא הוזמנה למשטרה. מיותר לציין שהיא אמרה רק אמת. אם יש בדברים שמסרה משום הפללה של כבוד הנשיא, זהו עניינן של הפרקליטות ושל המשטרה".

מקורבי הנשיא אמרו אתמול בתגובה, כי כל טענה לפיה היה משהו בין מ' לבין הנשיא היא שקר וכזב, וכי לא היו הדברים מעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully