וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: MF8104 Premium

19.10.2006 / 2:12

יש הרבה מסגרות לתמונות דיגיטליות בשוק, אבל לא כמו זאת. יש בה חיבור אלחוטי ונגן מולטימדיה ועוד ועוד

עם העלייה בפופולריות של תמונות דיגיטליות, הגיעו המסגרות הדיגיטליות. אלו מתחברות מסורתית למחשב או למצלמה וניתן להעביר אליהן תמונה או מספר תמונות שיוצגו ברוטציה.

MemoryFrame 8104 לוקחת את הקונספט מספר צעדים קדימה. יש בה חיבור אלחוטי (ויפי 801.11b/g), שמאפשר לה לקרוא תמונות מהמחשב באופן שוטף. יש בה קורא כרטיסים להעברה ישירה של תמונות. יש לה כתובת IP ושרת מובנה, וניתן להשתמש בה כדי להציג את אותן התמונות גם ברשת. היא מתחברת למחשב גם באמצעות חיבור USB, למי שנטול רשת אלחוטית. והיא קוראת RSS כדי להתעדכן אוטומטית בתמונות. גם מפליקר.

אבל מגוון התכונות שלה הקשורות להצגת תמונות הן רק חלק מהסיפור. המסגרת התמימה הזאת היא גם נגן מולטימדיה. היא מנגנת MP3 ו-WMA ישירות מהזיכרון וכל מוזיקה שהמחשב יזרים לה בויפי. היא מנגנת גם וידאו בפורמטי MPEG ו-WMV - וכל פורמט אחר שהמחשב יכול לנגן, כי גם את הוידאו היא יכולה לנגן מהאלחוט.

ציינו שיש בה חיבור גם בלוטות'? אז יש. ושלט רחוק? כן. ותצוגה של כריכות האלבומים שהיא מנגנת? בטח שיש.

המסגרת הזאת עובדת עם מערכת ההפעלה חלונות CE5.0. הדבר היחידי שחסר לה הוא מחיר קצת יותר שפוי. יש בה המון, אבל 380 דולר זה מחיר קצת יקר לשלם על מסגרת לתמונה, גם אם היא עושה את כל מה שזאת עושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully