וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתדרות העובדים תערוך שימוע ליו"ר קופ"ח לאומית

18.10.2006 / 15:31

ההסתדרות הלאומית תזמן את מיקי צולר, המשמש גם כיו"ר קרנות הפנסיה של הארגון, לשימוע בעקבות פעולותיו והתבטאויותיו נגד הארגון

הסתדרות העובדים הלאומית זימנה את מיקי צולר, יו"ר קופת חולים לאומית ויו"ר קרנות הפנסיה של ההסתדרות לשימוע. במכתב ששלח מ"מ יו"ר הסתדרות העובדים אנשל אשכנזי אל צולר נכתב, כי "השימוע יתקיים באשר לאפשרות הפסקת כהונתך בתפקידך במוסדות השונים השייכים או הקשורים להסתדרות העובדים הלאומית, זאת לאור פעולותיך והתבטאויותיך כנגד ההסתדרות, ולאור ניגוד העניינים שהתגלה בינך לבין ההסתדרות".

הארגון קיבל החלטה לפיה במידה וצולר יעדיף שלא להופיע במהלך השימוע, בכוונת אשכנזי לפנות אל שר הבריאות, יעקב בן יזרי, כדי להתחיל במהלך של הדחת צולר מתפקידו כיו"ר קופת חולים לאומית, ומינוי אחר במקומו. על פי הנוהג בעבר, שר הבריאות ויו"ר הסתדרות העובדים הלאומית קובעים ביחד מי יהיה יו"ר קופת חולים לאומית.

כמו כן, מיקי צולר יודח לאלתר מכל תפקידיו כיו"ר קרנות הפנסיה של הסתדרות העובדים הלאומית.

צולר אמר בתגובה "אין להסתדרות העובדים הלאומית ולאשכנזי שום סמכות לערוך לי שימוע ובטח לא להדיח אותי מתפקידי הציבורים. כל ההחלטות שאשכנזי מקבל הינן נטולות סמכות". לדבריו, גם דירקטוריון קופת החולים וגם דירקטוריון קרנות הפנסיה הביעו את אמונם המלא בו ואת הערכתם לתפקודו ולהישגיו, והוא דוחה כל ניסיון לפגוע במנהל השומר על כספי מבוטחי הקופה וכספי עמיתי קרנות הפנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully