וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצעירים בלבד: האו"ם מחפש עובדים מישראל

שלומי שפר

18.10.2006 / 12:00

אם אתם עד גיל 32 - יכול להיות שהאו"ם הוא מקום העבודה הבא שלכם, וגם השכר לא רע. מי אמר דרכון דיפלומטי ולא קיבל?

אם אתם בני 32 ומטה ומחפשים עבודה קצת פחות שגרתית מאשר להיות פקידי בנק או אנשי היי-טק, בהחלט יתכן שיש אלטרנטיבה מעניינת: אתר משרד החוץ מפנה את תשומת לב הציבור לבחינות שמקיים האו"ם בישראל, במטרה לקלוט עובדים לארגון. מדובר בבחינות למשרות באו"ם, הפתוחות כעת גם לישראלים, בתהליך הדומה לגיוס צוערים במשרד החוץ.

במשרד החוץ אומרים כי מדינת ישראל רואה חשיבות רבה במילוי המכסה של ישראלים בקרב עובדי מזכירות האו"ם במרכזי האו"ם בניו-יורק, ז'נבה ומרכזי או"ם אחרים בעולם. כל עובד ישראלי באו"ם, למרות היותו עובד בינלאומי, נושא דרכון דיפלומטי של האו"ם ונחשב שגריר ישראלי באו"ם.

השנה יקיים האו"ם, בשיתוף פעולה עם משרד החוץ, בחינות קבלה ב-7 נושאים שונים: כלכלה, משפט, ספרנות, פרסום ודפוס, מפיקי רדיו (בערבית וספרדית), אבטחה וסטטיסטיקה. הקריטריונים של האו"ם ברורים: על המועמדים להיות לכל היותר בני 32 (נולדו ב-1 בינואר 1975 או לאחר מכן), בעלי תואר ראשון באחד הנושאים הרלוונטיים ושליטה מוחלטת, ברמת שפת אם, באנגלית או צרפתית.

את המועמדות ניתן להגיש עד ה-31 באוקטובר 2006. הפרטים והרישום - אך ורק דרך האתר. הבחינה עצמה תתקיים בתחילת 2007 בירושלים. אומנם תנאי השכר לא מוזכרים, אבל ההערכות הן כי מדובר במשכורת שנתית התחלתית של 70-50 אלף דולר בשנה - פי 3 מהשכר הממוצע במשק. אך כמובן שגם החיים בניו יורק או ז'נבה קצת יותר יקרים מאשר בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully