וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק פולי ימסור את שמו של הכומר המתעלל

18.10.2006 / 8:38

חבר הקונגרס ששלח הודעות זימה לנערים טען שעבר התעללות בנערותו. כעת הוא מתכוון לחשוף את שמו של הכומר המתעלל

חבר הקונגרס הרפובליקני מארק פולי, שהתגלה כי שלח הודעות זימה לנערים ששימשו כעוזרים בקונגרס, ינקוב בשמו של הכומר שהתעלל בו מינית לכאורה כשהיה נער צעיר.

לאחר חשיפת הפרשה בתחילת החודש, אמר עורך דינו של פולי כי מרשו הוא הומו ואלכוהוליסט, שהכומר שלו נהג להתעלל בו כשהיה נער, אך מעולם לא קיים קשר מיני עם קטין. "כל אמירה שמארק פולי הוא פדופיל היא שקר", אמר עורך הדין דיוויד רות' במסיבת עיתונאים בפלורידה. "מארק פולי מכחיש כי קיים קשר מיני עם קטין בכלל". פולי קיבל עליו את מלוא האחריות על שליחת הודעות זימה לנערים בקונגרס, ובשום פנים ואופן לא רואה בהתעללות שעבר כנער כאחראית למעשים, אמר רות'.

מיד לאחר התפטרותו של פולי, אמרו עורכי דינו כי הוא נפל קורבן להתעללות מינית בידי כומר בפלורידה. עורך דינו של פולי, ג'רלד ריצ'מן, יעביר את שמו של הכומר לארכיבישופות של מיאמי, כדי שהכנסיה "תוכל להתמודד כראוי עם הנושא". לדבריו, לפולי אין כוונה לפתוח בהליכים משפטיים נגד הכומר.

"אנחנו מדברים על אירועים שהתרחשו לפני 36 עד 38 שנים", אמר ריצ'מן. "זהו חלק מתהליך הריפוי של פולי. הוא מאמין שחשוב להמשיך הלאה ולהוציא את המידע החוצה... ולעודד אנשים שעברו התעללות לצאת לאור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully