וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות הוקי: פיטסבורג מחכה למלקין

רז מיס

18.10.2006 / 7:09

הפרוספקט המדובר של הפנגווינס עורך את הופעת הבכורה נגד ניו ג'רזי. הצרות ממשיכות בפיניקס, קולורדו נתקלה בתופעה מוזרה

בלילה שבין רביעי לחמישי יערוך יבגני מלקין, הפרוספקט המדובר של פיטסבורג, את הופעת הבכורה שלו ב-NHL במשחק של קבוצתו נגד ניו ג'רזי. מלקין נבחר במקום השני הכללי (אחרי אלכסנדר אובצ'קין) בדראפט של 2004. בשנתיים האחרונות הוא שיחק בקבוצת מגניטוגורסק בליגה הרוסית ובנבחרת האולימפית הרוסית בטורינו. מאבק קשה ניהלה פיטסבורג במהלך הקיץ על שירותיו של מלקין, שנחשב אז לשחקן הטוב בעולם מחוץ ל-NHL, עם קבוצתו הרוסית אך לבסוף המחלוקת נפתרה ומלקין הגיע לפנגווינס.

הקריירה של מלקין בפיטסבורג התחילה ברגל שמאל. מלקין פרק את הכתף במשחק קדם העונה הראשון של פיטסבורג לפני כחודש ולא שיחק מאז. אם הוא יצליח להישאר בריא, אפשר יהיה להתחיל לפנטז על פלייאוף בפיטסבורג.

ג'אק למייר, מאמן מינסוטה, חתם על הארכת חוזה בקבוצה. למייר מאמן את הווילד מיום היווסדה של הקבוצה בשנת 2000, וניהל עד כה 413 משחקים בעונה הרגילה. למייר מוביל כיום את מינסוטה לפתיחה הטובה בתולדותיה עם 5 נצחונות רצופים, והיא מובילה כרגע את הבית הצפון-מערבי אותו סיימה במקום האחרון בעונה שעברה.

מינסוטה תצטרך להסתדר בתקופה הקרובה ללא הקיצוני שמאלי פאזקל דופווי, שיעדר 4-6 שבועות עקב פציעה בברך. מינסוטה הודיעה כי בינתיים לא תקרא לשחקן מהמיינורס למלא את מקומו ותסתפק בסגל של 21 שחקנים.

בפיניקס ממשיכות הצרות. אחרי שאיבדו את המגן קית באלארד, הקויוטיז יצטרכו להסתדר גם ללא הסנטר סטיב ריינפרכט שנפצע ויעדר כ-8 שבועות. פיניקס הייתה הימור פופולרי בקרב עיתונאי הוקי להיות ה"סינדרלה" של השנה, אבל בינתיים הקבוצה של ווין גרצקי פתחה את העונה עם 4 הפסדים ב-5 משחקים והפציעות האחרונות בטח לא תורמות למצב הרוח שם.

לראשונה מזה כ-11 שנים, בהן שיחקה 487 משחקי בית, לא הצליחה קולורדו אוולאנש למלא את האולם הביתי שלה. הרצף הזה, הארוך ביותר בהיסטוריה של ה-NHL, נקטע במשחק ההפסד של האווס לשיקאגו 5:3. קולורדו איבדה לא מעט שחקנים חשובים בשנתיים האחרונות, מאז נכנסה תקרת השכר לליגה, וכתוצאה מכך, הקבוצה שהייתה עד לא מזמן האלופה הנצחית של הבית הצפון-מערבי, נמצאת בדעיכה מתמדת והיא מועמדת רצינית ביותר להחמיץ את הפלייאוף, בפעם הראשונה מאז עברה הקבוצה לדנבר.

גרג ג'ונסון, סנטר שחתם בתחילת העונה בדטרויט, הודיע על פרישה בגלל בעיות בלב. ג'ונסון, בן 35, שיחק 12 עונות בליגה, מרביתן בנאשוויל, והוא מחזיק בשיא ההופעות לשחקן של הפרדאטורס עם 502 משחקים. סה"כ ג'ונסון שיחק 785 משחקים ב-NHL כבש 145 שערים ומסר 224 אסיסטים (369 נקודות סה"כ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully