וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוהר קצב: אם ההאשמות היו נכונות, גילה הייתה עוזבת

17.10.2006 / 10:14

אימו של הנשיא ביקשה מעם ישראל בראיון ל"ידיעות אחרונות", להפסיק לרדוף את בנה: "אני כועסת על עם ישראל שככה הוא עושה למשה"

אימו של נשיא המדינה משה קצב, גוהר קצב, אושפזה בליל שבת האחרון בעקבות אירוע מוחי שבו לקתה. בראיון ל"ידיעות אחרונות", סיפרה אימו של הנשיא על התקופה הקשה שהיא עוברת. "עברתי כל כך הרבה סבל בחיים שלי - שני ילדים שני נפטרו - אבל התקופה הזאת היא אחת הקשות בחיי. הפרשה הזאת אשמה מאוד בכל המצב שלי, עד כדי כך שהביאה אותי לאשפוז בבית חולים... מה אני יכולה לעשות? אני מבוגרת, חולנית".

באשר להאשמות נגד בנה, נשאלה קצב האם התעמתה עימו בנוגע לחשדות המיוחסים לו. "לא שאלתי, אבל אני מכירה אותו טוב טוב טוב, והוא לא אדם כזה... זה הכל בגלל שחשבו שהוא רצה להיות ראש ממשלה. הם מפחדים מזה, ובשביל זה הם רוצים ללכלך אותו. די! הוא כבר לא יהיה ראש ממשלה, ותרדו ממנו".

על יחסיה עם רעייתו של הנשיא, גילה קצב, אמרה גוהר כי היא אינה משוחחת עימה על הנושא. "מה אני אגיד לה? אני מפחדת להגיד משהו להרגיז אותה יותר. דבר אחד אני כן אומרת: היא בוטחת בבעלה, היא מכירה את בעלה. היא רואה שהוא נורמלי, שהוא בסדר. אם אישה יודעת שבאמת ככה בעלה מתנהג, היא הייתה סובלת את זה? היא הייתה מקנאה, ואת זה אי אפשר לסבול", דברי קצב.

קצב האשימה את המאשימים את בנה במצבה הקשה ואך טענה כי הם יהיו אחראים למותה. "אם תשימו גפרור על כף היד ותגידי לעצמך: 'זה לא שורף, זה לא שורף', אז זה באמת לא שורף? זה שורף. אם יקרה לי משהו, שתדעו: זה מה שהרג אותי, הם הרגו אותי. אף אחד לא יכול לתאר לעצמו מה אני עוברת ועד כמה זה קשה לי, בעיקר שאני יודעת שהכל שקרים. איך אפשר לשמוע כל הזמן את השקרים האלו? איך אפשר להמשיך לסבול? זה שורף לי בלב, אני אמא שלו, אי אפשר אחרת".

קצב סיפרה, כי משפחתה אינה נותנת לה לראות חדשות, מחשש לצער אותה: "למה הם עושים לו את זה? הוא לא עשה רע לאף אחד. תמיד אהב לעזור, לעשות, היה טוב לכולם. אולי ככה זה יהודים. בגלל זה כל העולם שונא אותנו, כי אנחנו רעים אחד לשני. אני כועסת על עם ישראל שככה הוא עושה למשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully