וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה חשודים בתקיפת צוות כלבוטק

ליאת ברגמן

17.10.2006 / 8:36

הצוות הגיע לצלם כתבה על גריסת אפרוחים פגומים, ובעלי המקום תקפו אותם. עורך התכנית: התוקפים ניסו למנוע את חשיפת הפרשה

המשטרה עצרה שלושה חשודים בתקיפת צוות התכנית "כלבוטק". על פי החשד, השלושה, תושבי הוד השרון, תקפו צוות תחקירנים של התכנית שהגיע לצלם כתבה בעיר.

לצוות התכנית הגיע מידע כי במפעל בהוד השרון, בו מגדלים אפרוחים, מתבצע הרג אפרוחים פגומים. על פי המידע שהגיע למערכת התכנית, המפעל מקבל ביצים, ומכניס אותן להליך חימום על מנת להבשיל אותן לבקיעה. בשלב הבא, ממיינים את האפרוחים, ולוקחים את האפרוחים החולים, נכים או פגומים ומכניסים אותם למגרסה.

שני תחקירני התכנית התקבלו לעבודה במקום, ותיעדו את כל התהליך. בסיום העבודה, הלכו התחקירנים להתעמת עם בעלי המקום. במהלך העימות המצולם, התחילו על פי החשד בעלי המקום לתקוף אותם באמצעות מגרפה, מוטות, בעיטות ואגרופים.

אחד התחקירנים חטף פגיעה של שן המגרפה בגבו, ופונה לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם עבר סדרת בדיקות ושוחרר לביתו. השניים חטפו מכות וחבורות ברגליים, בחזה, בצוואר ובידיים.

לאחר מכן, הגיעו התחקירנים מלווים בצוות התכנית למשטרת כפר סבא, והגישו תלונה. הם הגישו למשטרה קלטת המתעדת את התקיפה, והתוקפים נעצרו מיד. מהמשטרה נמסר, כי שלושת התוקפים יובאו היום ככל הנראה להארכת מעצרם.

עורך התכנית גולן יוכפז אמר לוואלה! חדשות, כי "אנו רואים בתקיפת תחקירני כלבוטק אירוע חמור ומקווים שימוצו כל ההליכים נגד תוקפי העיתונאים. התוקפים ביקשו בראש ובראשונה למנוע מהציבור לדעת מה מתרחש מאחורי דלת המפעל. התקרית הזו היא הוכחה נוספת שמי שעומד במרכז העשייה של תכנית תחקירים כמו כלבוטק הם בראש ובראשונה התחקירנים".

התחקיר המלא ישודר בתכנית פתיחת העונה של כלבוטק ביום ראשון הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully