וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת בי"ס לשעבר תובעת הורים שנאבקו בה

נעמי וינר

16.10.2006 / 15:45

המנהלת בקציר-חריש תובעת גם את ראש המועצה על הוצאת דיבה, לאחר שעזבה את התפקיד. יו"ר ועד ההורים חזרה בה והתנצלה, שאר הנתבעים: הטענות של המנהלת שקריות ומופרכות

הישוב קציר-חריש רועש וגועש בשנה האחרונה, מאז שוועד ההורים של תלמידי בית הספר היסודי בישוב יצא למאבק נגד המנהלת הקודמת. אז, ננעל בית הספר בפני המנהלת והדלתות רותכו בידי נציגי המועצה המקומית, לאחר שועד ההורים דרש ממשרד החינוך להחליפה. השבוע נודע כי בתגובה, המנהלת אראלה אנדן, שעזבה את התפקיד לפני תחילת שנת הלימודים האחרונה, הגישה תביעת דיבה כנגד מובילי המאבק נגדה: יו"ר ועד ההורים גלית אסולין, ראש המועצה המכהן יעקב אמור, הגזבר אריה דורון ואחד מהורי התלמידים, שמואל ממן.

שניים מהנתבעים, ראש המועצה אמור וההורה שמואל ממן, התבטאו אז נגד אנדן בכתבה בוואלה! חדשות, שהיתה לדברי אנדן אחת הסיבות בגלל הגישה את תביעת הדיבה. ממן אמר שבתקופתה הונהגו חיפושים "בלתי חוקיים", לדבריו, על גופם של הילדים ואקטים משפילים אחרים. אמור, שתמך כראש המועצה במאבק ההורים, אמר כי "פנינו באופן ישיר למשרד החינוך והבהרנו את הבעיה שיש עם מנהלת בית הספר. אנחנו נעשה הכל על מנת שהמנהלת תסיים את תפקידה". "הם הכפישו את שמי ברדיו, בעיתונים ובכתבה בוואלה! חדשות", אמרה אנדן השבוע. "הייתי מנועה מלהגיב אז, בגלל איסור של משרד החינוך. מכיוון שהגשתי תביעה אזרחית, אני מרגישה צורך להגיב".

לאחר הגשת התביעה חלה תפנית בפרשה כשאחת הנתבעות, גלית אסולין - יו"ר ועד ההורים דאז - פנתה אל אנדן וביקשה להתנצל, לחזור בה מכל דבריה, ולהסיר את עצמה מהתביעה. לאחר דיון משפטי בינה לבין אנדן ועורכי דינה, סוכם כי היא תפיץ אגרת התנצלות בקרב כל הנמענים שקיבלו את מכתביה במהלך המאבק נגד אנדן. על אלה נמנים כל הורי ומורי בית הספר וגורמים רבים במשרד החינוך, כולל מנכ"לית המשרד דאז רונית תירוש. בנוסף, האיגרת פורסמה גם כמודעה ב"הארץ" וב"הצופה". בתמורה משכה אנדן את כתב התביעה כנגד אסולין.

באיגרת חוזרת בה אסולין מדבריה הקודמים, ואף כותבת: "התברר לי בדיעבד שתוכנם של המכתבים [כנגד אנדן] שיקרי". לאחר שלילת הדברים שאמרה כנגדה, היא מתבטאת לטובתה: "למרות כל המחלוקות בינינו, יש לציין כי הגב' אראלה אנדן ביצעה את תפקידה כמנהלת בית הספר בצורה ראויה ביותר, לכל הפחות. אנדן הנהיגה שינויים מפליגים בבית הספר אשר שיפרו את בית הספר פלאים".

כעת, נותר כתב התביעה בעינו רק נגד שלושת הנתבעים האחרים. על אף פניות חוזרות ונשנות סירב ראש המועצה יעקב אמור, למסור את תגובתו.

ממשרדו של עו"ד אהוד חגואל, המייצג את שמואל ממן ואריה דורון, נמסר כי בכתב ההגנה שלהם נמצאות "תשובות לכל טענותיה המופרכות של הגברת אנדן, ובידם ראיות המוכיחות כי התביעה מלאה סתירות עובדתיות ומרחקה מהאמת רחוק כמרחק מזרח ממערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully