וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס וקרלוס התעוררו בזמן

16.10.2006 / 5:50

דלגדו ובלטראן ניצחו על מטח של המטס ב"בוש סטדיום", ניו יורק ניצחה את סט. לואיס 5:12 והשוותה ל-2:2 בסדרה. הלילה משחק 5

הניו יורק מטס החזירו לעצמם את יתרון הביתיות בסדרה עם סט. לואיס קרדינלס, לאחר שניצחו במשחק מספר 4 5:12, והישוו ל-2:2. הלילה צפוי גשם בסט. לואיס, שידחה ביממה את משחק מספר 5, אבל אם יתאפשר קיום המשחק, ייפגשו שוב ג'ף וויבר וטום גלאווין. השניים פתחו את סדרת הגמר, במשחק בו ניצחו גלאווין והמטס 0:2.

סט. לואיס - ניו יורק מטס 12:5 (2:2 בסדרה)

מנצח: אוליבר פרז; מפסיד: בראד תומפסון

בלילה שבין שבת לראשון לא הצליחו המטס להתקרב לג'ף סופאן, שעירבב היטב את הכדורים והקלפים והחזיק את ההתקפה שלהם ללא ריצות. הפעם זה היה שונה. אל הגבעה עלו שניים מהמגישים הפחות טובים בשתי הקבוצות, אנתוני רייס בסט. לואיס ואוליבר פרז מהמטס, במה שהבטיח משחק רב נקודות.

וכך אכן היה. רייס הוא פשוט לא מגיש שיכול להתמודד ברמות האלה כרגע. הוא אמנם ספג רק שלוש ריצות והוחלף לאחר ארבעה אינינגים, אבל ההופעה שלו שידרה מבוכה וחוסר ביטחון, מה שהקרין לאחר מכן על הבולפן של סט. לואיס, שזיעזע ברמות קשות. מנגד היה פרז סביר, במיוחד לאחר ההופעה הנוראית של סטיב טראקסל במשחק 3, אבל למרות שניצח ספג חמש ריצות, וזה לא סימן טוב לווילי רנדולף, במידה שהסדרה הזו תלך לשבעה משחקים.

המחבטים של המטס, ובעיקר הטריו קרלוס בלטראן-קרלוס דלגדו-דייויד רייט, התעוררו בענק. רייט, שלא רשם אפילו חבטה בסדרה, ניכס לעצמו הומר, בלטראן פתח את המסכת עם הומר מול הקבוצה שהוא הכי אוהב לשחק נגדה, אבל מר אוקטובר הגדול של המטס הוא דלגדו. הסלאגר האימתני ממשיך להשכיח מכולם שזה, בעצם, פלייאוף ראשון שלו.

המשחק נפתח היטב מבחינת הקרדינלס, כשבאינינג השני הכניס ידאייר מולינה את סקוט רולן הביתה - 0:1 לסט. לואיס. אבל באינינג השלישי נפתחו ארובות השמיים. בלטראן ורייט חבטו להומרים רצופים, וזה 1:2 לניו יורק. טריפל של חואן אנקרנסיון השווה ל-2:2, ואז הגיע הרגע של המטס במשחק. באינינג החמישי החליף בראד תומפסון את רייס. פול לו דוקה עלה לבסיס אחרי שגיאה של רוני בליארד, וקרלוס בלטראן חבט לסינגל. וכששני שחקנים על הבסיסים ירה דלגדו לקצה השמאלי של המגרש (אליו הלכו רוב ההומרים של הלילה) - 2:5 ענק למטס.

דייויד אקשטיין עוד צימק ל-5:3 עם הומר משלו, אבל באינינג השישי סגרו המטס את הסיפור. ג'וש הנקוק נתן סינגל לחוזה רייס, וזה דבר שאתה לא עושה. לו דוקה חבט לסינגל ובלטראן הולך. גם לתת לדלגדו לעלות על בסיסים מלאים בלי אאוטים זה משהו שלא עושים. בום נוסף שמאלה, אבל הפעם הכדור פגע בקרקע לפני שיצא. דאבל - 3:7. שון גרין חבט לסינגל שהכניס ריצה נוספת וחוזה ולנטין ירה לדאבל שניקה את הבסיסים המלאים - ב-3:11 אפשר ללכת לישון.

פרז הגיש 5.2 אינינגים, כשבשישי הוא נותן הומרים לג'ים אדמונדס ולמולינה ומוחלף. בלטראן חבט לעוד הומר על בריידן לופר האקס-מט, וניו יורק קיבלה הזרקה רצינית של ביטחון לקראת המשחק הבא. מי שיושבים בצד ומרוצים הם הדטרויט טייגרס, שרואים את המגישים של הקבוצות הללו נטחנים עד דק. עכשיו זו הופכת להיות סדרה של הטוב משלושה. וויבר מול גלאווין. תהיו שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully