וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיוק לפי מרשם רופא

16.10.2006 / 6:06

אחרי מחזור עלוב במיוחד, טיפסה ה-NFL לשבוע של אוקטנים גבוהים. סטיב סמית' זרח, אואנס בא לליגה, גם ביג בן, טמפה ביי וטנסי

אין בפינו אלא מילה אחת: ה-ל-ל-ו-י-ה! איזה שבוע של משחקים ב-NFL. מי היה מאמין שבמחי כמה דקות יצליחו דטרויט ליונס, טנסי טייטאנס וטמפה ביי באקנירס לצאת מהמאזן המאופס שלהן בטור הנצחונות. מי היה מאמין שסינסינטי תיכנס לכזה בור, שג'וש בראון ידפוק וואחד בעיטה מ-54 יארד וייתן לסיאטל ניצחון בסט. לואיס, שניו אורלינס תהיה עם מאזן 1:5 ושג'רמי שוקי ואיליי מאנינג יהנדסו קאמבק של הג'איינטס באטלנטה? וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על ההופעות של סטיב סמית' בקרוליינה ושל טרל אואנס, שמצא קרבן להתעלל בו בדמות יוסטון. גם בן רות'לסברגר חזר למה שהוא יודע מצוין - לנצח. אחלה מחזור, בואו נתחיל.

ברוס גראד-גבר

טמפה ביי - סינסינטי 13:14

תנו להגיד לכם משהו על ברוס גראדקובסקי. האיש הוא אכבר גבר. בשבוע שעבר, במשחק הראשון שלו כפותח, הקוורטרבק הרוקי של טמפה ביי כמעט ניצח את ניו אורלינס, והשבוע הוא לא הסתפק בכמעט. ההגנה של הבאקנירס החזיקה את המשחק בהישג יד עד לדקות הסיום, כשהפעילה לחץ על קרסון פאלמר והבנגאלס, וארבע דקות סיום הינדס גראד-גבר דרייב שהגיע לקו ה-8 יארד של הבנגאלס. בדאון רביעי מסר הברנש למייקל קלייטון במה שנראה תחילה כמסירה לא מושלמת, והתהפך על ידי שופטי תא הצפיה שלמעלה. הבנגאלס, עם 35 שניות על השעון, לא יכלו לצאת מזה ורשמו הפסד שני העונה, כשהם משלמים את מחיר השאננות. 25 מ-44 ל-184 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד אווירי אחד לגראד-גבר, יקיר המדור החדש. 24 מ-37 ל-261 יארד וטאצ'דאון לקרסון פאלמר, 99 יארד אוויריים לצ'אד ג'ונסון בסינסי.


וושינגטון - טנסי 25:22

ואם בחביבי מדור עסקינן, וינס יאנג וטראוויס הנרי מקבלים נשיקה רטובה ללחי על ההשקעה האמיצה בלנדובר, שם הנחילו הטייטאנס הפסד כואב במיוחד לרדסקינס. דניאל סניידר ראה איך מד לחץ הדם שלו עולה, לאחר שרוב בירונאס השחיל בעיטת שדה מ-30 יארד חמש דקות לסיום. יאנג, שנפצע ברבע הרביעי וחזר, היה סביר עם 13 מ-25 ל-161 יארד באוויר וטאצ'דאון בלי איבודים, אבל הסיפור של המשחק הוא טראוויס הנרי. הנרי, שאיבד את עבודתו כפותח בבפאלו לוויליס מגאהי, הסתבך עם פציעות והפך לשחקן שוליים, רשם בשבוע שעבר 123 יארד באינדיאנפוליס והפעם כתש 178 יארד על הקרקע עם טאצ'דאון ב-32 נשיאות. 180 יארד, טאצ'דאון ואיבוד אווירי למארק ברונל, 58 יארד וצמד טאצ'ים לקלינטון פורטיס ברדסקינס.


דטרויט - בפאלו 17:20

טוב, צריך מישהו לרשום עליו ניצחון ראשון. ומי מתאים יותר לתפקיד הנפקנית הגואלת את עלם החמודות מבתוליו אם לא הבילס? ג'ון קיטנה הפך לג'ו מונטנה, רוי וויליאמס לג'רי רייס, ובפאלו בילס הפכו ל... הם לא הפכו לכלום, המצב שלהם בלתי הפיך. קיטנה מסר ל-278 יארד וטאצ'דאון, שהמוציא לפועל שלו היה וויליאמס, עם 161 יארד. 127 יארד לקווין ג'ונס עם טאצ'דאון, 207 יארד לג'יי פי לוסמן, אבל גם איבוד אווירי. 66 יארד בלבד לוויליס מגאהי על הקרקע.


ניו אורלינס - פילדלפיה 24:27

האיגלס תמיד, לעולם, יהפכו משחק למעניין. אם הם יהיו בפיגור גדול, הם יעשו קאמבק. ואם הם יעשו קאמבק, הם ידאגו להחזיר טובה לצד השני. הסיינטס כבר הובילו 0:10 ו-3:17, אבל פילי חזרה ליתרון 17:24, בעיקר בזכות משחק עצום של התופס רג'י בראון, עם 121 יארד וטאצ'דאון באוויר ועוד טאצ'דאון בריצה על הקרקע. אבל לא איש כדרו בריס (275 יארד, שלושה טאצ'ים ושני איבודים) ייתן למשחק לברוח מהיד. בריס מסר לטאצ'דאון שני במשחק לג'ו הורן (סופסוף נותן קבלות, עם 110 יארד) ואחר כך הינדס דרייב שהסתיים בשער שדה של ג'ון קארני, כשעל השעון אין זמן לאיגלס להתאושש. דונובן מקנאב סיפק, כהרגלו, את הסחורה, עם 247 יארד ושני טאצ'ים.

יו יו, איטס טי או

דאלאס - יוסטון 6:34

טרל אואנס היה צריך את זה, דרו בלדסו היה צריך את זה, ביל פארסלס וכל דאלאס היו צריכים את זה. אחרי מחצית מייאשת, שבסיומה ירדו הקאובויס בפיגור 6:3, חברו בלדסו ואואנס לשני טאצ'דאונים, כשטי או רושם שלושער, אבל את השלישי מידיו של הרוקי טוני רומו. רק 45 יארד לאואנס במשחק, אבל כל תפיסה זהב. 106 יארד על הקרקע לג'וליוס ג'ונס. ויוסטון? העיקר שמריו וויליאמס ביצע חמישה תיקולים ואסיסט.


בולטימור - קרוליינה 23:21

שלום, אני סטיב סמית', אבל אתם יכולים לקרוא לי סופרמן. היום רשמתי 189 יארד וטאצ'דאון, שאגב רצתי בו ל-72 יארד וניצחתי איתו את המשחק. חוץ ממני ג'ייק דלהום נתן 365 יארד, שני טאצ'דאונים ושני איבודים, ואפילו החבר שלי דרו קרטר שיחק אותה עם 42 יארד וטאצ'דאון. קייל בולר הפוקסיונר הביא אותה ב-226 יארד ושלושה טאצ'דאונים, שניים מהם למארק קלייטון בצד השני.


אטלנטה - ניו יורק ג'איינטס 27:14

טיקי בארבר הוא איש טוב. גם ווריק דאן הוא איש טוב. דאן רץ ל-146 יארד וטאצ'דאון של 90 יארד, שהעלה בתחילת המחצית השניה את הפאלקונס ליתרון 3:14. אבל טיקי היה ע-צום. כשאיליי מאנינג לא פגע (כמו שהוא תמיד עושה במשך שלושה רבעים), בארבר החזיק את הג'איינטס על הגב. 185 יארד ב-26 נשיאות, זה ההספק של מר מאני של הענקים. מאנינג הצעיר וג'רמי שוקי קיבלו תיאבון, חברו לשני טאצ'דאונים, ברנדון ג'ייקובס סייע גם הוא למהפך בתוצאה והג'איינטס ניצחו את המשחק. נדמה שכל הליגה למדה את מייקל ויק, שראה שבע פעמים את הדשא הסינתטי בג'ורג'יה דום. ברנדון שורט ואוסי אומניורה אחראים לשני סאקים כל אחד, בארי קופילד עם 1.5.


סט. לואיס - סיאטל 30:28

איזה משחק ענק בסט. לואיס. הראמס, שבימים אלה חוסים בצילה של קבוצת הבייסבול של הקרדינלס, רצו לחזור ולשלוט, ולו לשעה קלה, בעיר, אבל בומבה עצבנית של הבועט ג'וש בראון מ-54 יארד ללא זמן על השעון גדעה את התוכנית. סט. לואיס כבר הובילה 7:21, נכנסה לפיגור 27:21 ועלתה ליתרון מתפיסה מ-א-מ-מ-ת של טורי הולט ל-62 יארד, כשעל השעון נותרו 1:44 דקות. בכלל, הולט מוכיח בכל שנה שהוא המניה הכי בטוחה היום בליגה בין התופסים. איש טוב, שקט, שממשיך לתת עבודה מבורכת. הוא סיים עם שלושה טאצ'דאונים ו-154 יארד, כשכל תפיסה שלו היא כמוזיקה ערבה לאוזניים. בצד של סיאטל דיון בראנץ' היה בעל הבית, עם שני טאצ'דאונים. שלושה טאצ'ים למאט האסלבק ולמארק בולג'ר, האסלבק עם 268 יארד, בולג'ר עם 360.

אימון מצויין לטומלינסון

סן פרנסיסקו - סן דייגו 48:19

שעשוע נחמד לצ'ארג'רס אצל שכנתם ממרכז קליפורניה. אחרי מחצית ראשונה רועמת, בה מסר פיליפ ריברס לשני טאצ'דאונים ולדניאן טומלינסון רץ לעוד שלושה, העבירו הצ'ארג'רס בעיקר זמן במחצית השנייה, כש-LDT רושם עוד אחד ודופק כרטיס עם 71 יארד וארבע נגיעות בקרקע. ריברס השלים 29 מ-39 ל-334 יארד נגד החמאות של פריסקו. 214 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד לאלכס סמית' בעיר שמתמודדת דרך קבע על בחירה 1 בדראפט.


פיטסבורג - קנזס סיטי 7:45

או-הו, תראו מי הקיץ מתרדמת הקיץ. בן רות'לסברגר בא חדור מוטיבציה בידיעה שעם עוד הפסד, הסטילרס מתכננים את הדראפט. ביג בן מסר ל-16 מ-19 ל-238 יארד ולשני הטאצ'דאונים הראשונים שלו במסירה העונה. 109 יארד וצמד טאצ'ים לווילי פארקר על הקרקע, כשהצ'יפס לא מראים שום דבר. טאצ'דאון אבל רק 26 יארד על הקרקע ללארי ג'ונסון, שהשנה מאוד מאכזב במשחק הריצה.


ניו יורק ג'טס - מיאמי 17:20

הסילונים שלטו במשחק במחצית השניה, ושני לייזרים של צ'אד פנינגטון ללאוורניוס קולס (58 יארד ו-22 יארד) איימו לשים את המשחק הזה מחוץ להישג היד של מיאמי, פחות מעשר דקות לסיום. אבל בפיגור 20:3 מסר ג'ואי הרינגטון לכריס צ'יימברס לטאצ'דאון ואחר כך נכנס גם רוני בראון לאנדזון כדי לצמק ל-20:17. הכדור חזר למיאמי, שהגיעה לאיום שוויון, אלא שאולינדו מארה החטיא ניסיון שער שדה מ-51 יארד והשאיר את הניצחון במדולנדס. 175 יארד וצמד טאצ'דאונים לפנינגטון, 127 יארד לבראון במיאמי.


דנבר - אוקלנד 3:13

לדבר הזה שראינו במייל היי קשה לקרוא משחק פוטבול כמו שלאוקלנד קשה לקרוא קבוצת פוטבול, אבל בינינו? את מייק שנאהאן ושחקניו זה לא מעניין. הברונקוס רשמו ניצחון בתוצאה זהה לזו של שבוע שעבר, רק בצורה הרבה יותר קלה מול האין יריב שהיה להם. ג'ייק פלאמר הסתפק ב-11 מסירות מוצלחות מ-18 נסיונות, טאטום בל עם 83 יארד וטאצ'דאון, והגנת הברונקוס עם ארבע הפלות על אנדרו וולטר, הקוורטרבק (?) של הריידרס. היינו אומרים שאוקלנד היא הקבוצה היחידה בליגה בלי ניצחון, אבל אתם יודעים - זו הגדרה בעייתית, לקרוא לה "קבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully