וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב גרובר לדפי זהב

16.10.2006 / 1:39

יהיה אחראי על האסטרטגיה של הקבוצה בתחום האינטרנט והמדיה החדשה. דפי זהב רכשה לאחרונה את rest, פרופסור ומדס

ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת דפי זהב, שבבעלות קרן ההשקעות מרקסטון, הודיע על מינויו של זאב גרובר לתפקיד מנהל האסטרטגיה של הקבוצה. במסגרת תפקידו, יהיה אחראי גרובר על הובלת האסטרטגיה של קבוצת דפי זהב בתחום האינטרנט והמדיה החדשה, תיאום הפעילות מול אתרי הקבוצה והחברות הבנות וייזום וניהול שיתופי פעולה בין קבוצתיים וחוץ-קבוצתיים.

גרובר, שהיה עד לאחרונה סמנכ"ל התוכן של MSN ישראל וקודם לכן מנהל אתר TheMarker מקבוצת "הארץ", הוא בעל ניסיון בניהול והובלה של פרויקטים ופעילויות בתחום האינטרנט. גרובר (34) הוא בעל תואר ראשון במשפטים וכלכלה ותואר שני במשפט מסחרי מאוניברסיטת תל אביב.

בחודשים האחרונים ניהל גרובר את פרויקט ההקמה של אתר אינטרנט חדש של חברת דפי זהב, שהושק בסוף ספטמבר, וכלל בין היתר מנוע חיפוש חדש, שילוב תוכן וידיאו וגיבוש קונספט שימושי ועיצובי חדשני. על פי סקר טים האחרון, שיעור החשיפה החודשי לאתר דפי זהב הוא 31.5%, ואילו שיעור החשיפה החודשי לכלל אתרי הקבוצה הוא 56%.

דפי זהב מסרה, כי מינויו של גרובר עולה בקנה אחד עם מהלכיה האחרים של הקבוצה בתחום האינטרנט בזמן האחרון ובהם רכישת אתר המסעדות rest, אתר פרופסור, לוח מדס ואתר זאפ. הקבוצה בוחנת בימים אלה רכישות נוספות שישרתו את האסטרטגיה שלה.

גרובר אמר כי "דפי זהב מסתמנת כקבוצת האינטרנט המעניינת הבאה בישראל, ואני משוכנע כי זוהי תחילתה של דרך משותפת ומרתקת".

ניר למפרט מנכ"ל קבוצת דפי זהב אמר כי "דפי זהב שמה לעצמה ליעד לבטא את המובילות שלה בתחום האינטרנט בשנים הקרובות, ולפיכך טבעי הוא לחבור לאנשי מקצוע בולטים ומובילים בתחום האינטרנט כמו גרובר, על מנת שיובילו תהליך זה. אני מברך אותו על הצטרפותו לקבוצה".

מינויו של גרובר מצטרף לשורת מינויים נוספים שנעשו לאחרונה בקבוצת דפי זהב, ביניהם, אלון רז סמנכ"ל השיווק החדש שהגיע מחברת תקשורת באירופה ו-yes; ארז אבנר סמנכ"ל המכירות החדש, לשעבר סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully