וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלבה הזקנה ננטשה על ידי בעליה - ונדרסה

15.10.2006 / 12:29

הכלבה הלנה שימשה את בעליה בנאמנות שנים ארוכות, אבל כשהזדקנה והתקשתה לטפס במדרגות, נטש אותה בעליה לצד הכביש, שם נדרסה

נהוג לומר כי הכלב הוא חברו הטוב של האדם, אבל לעתים נדמה שבני האדם אינם משיבים לבעלי החיים באותו מטבע. בעליה של הכלבה הלנה התעלם ככל הנראה מהשנים שבילתה לצדו בנאמנות, וכשהזדקנה והחלה להתקשות בטיפוס המדרגות אל דירתו שבקומה השלישית החליט פשוט להיפטר ממנה באכזריות.

בשבוע שעבר הגיע בעליה של הכלבה הלנה לכלביית העמותה "תנו לחיות לחיות" וביקש למסור אותה מכיוון שלטענתו היא מבוגרת מדי, ואינה יכולה לעלות לדירתו, בקומה השלישית של בניין מגוריו. לאחר שהוסבר לו כי הכלבייה מלאה, וכי ממילא אינה הסביבה המתאימה לכלבה מבוגרת שבילתה את כל חייה בבית. הוצע לו שיישא את הכלבה בידיו במדרגות, והובהר לו כי לו יעשה כן תוכל הכלבה להנות מחיים מלאים עוד זמן רב, כיוון שיתר יכולותיה לא נפגעו למרות גילה.

טענות אלו לא שכנעו את האיש, ובלא הנד עפעף נטש את כלבתו באזור הכלביה, ללא ידיעת עובדיה, ונסע לדרכו. ביום שישי האחרון מתנדבי העמותה שעברו באזור הכלביה הבחינו בכלבה שוכבת דרוסה בקרבת מקום. המתנדבים יצרו קשר עם דוברת עמותת "תנו לחיות לחיות" אתי אלטמן, ובעצתה ובעצת מנהל הכלביה ד"ר ניסים אריאל הוחלט להעבירה אל מרפאתו של ד"ר אבי פצ'ו. בשיחה עמו התברר כי לכלבה שבר בתחתית האגן, מה שידרוש טיפול ממושך ואשפוז של תקופה ארוכה. הכלבה סובלת מאוד מכאבים וכעת עליה לשכב ללא תנועה למשך תקופה ארוכה מאוד. לולא מצאוה המתנדבים סביר להניח שהייתה מתה מפצעיה בסבל רב ומיותר.

אתי אלטמן, דוברת "תנו לחיות לחיות", אומרת כי "העמותה שוקלת להגיש תביעה נגד הבעלים של הלנה לתשלום כל הוצאות הטיפול הרפואי". היא הוסיפה כי היא "נדהמת בכל פעם מחדש מרוע הלב של בני האדם: השלכת כלבה מבוגרת היא מתן גזר דין מוות", ואמרה כי הבעלים צריכים "להתבייש" בהתנהגותו. היא סיימה את דבריה בתקווה שהכלבה תחלים ותזכה לאימוץ על ידי בני אדם שיאפשרו לה לחיות את שנותיה האחרונות בכבוד ובאהבה.

המעוניינים לאמץ את הלנה, או את שאר החיות שסבלו מגורל דומה ומחכות בכלבית העמותה, יכולים ליצור קשר עם העמותה בטלפון 03-6241776.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully