וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור קטן אצל ויק

14.10.2006 / 15:00

המשחק בין אטלנטה לניו יורק ג'איינטס יעמוד במוקד המחזור ה-6 ב-NFL. פאלמר והבנגאלס יוצאים לטמפה ביי, קנזס סיטי בפיטסבורג

המחזור שעבר היה קל מאוד לניחוש (11 מ-14), אבל רק מכיוון שבניגוד לשנים עברו, המדור הפסיק עם הימור על ההפרשים. אם דטרויט ואריזונה לא היו מגדלים חמורים במקום שחקנים, היינו 13 מ-14. אבל היו כמה כמעט פספוסים כמו הניצחון הדחוק של אינדי על טנסי והנוק אאוט של ג'קסונוויל על הג'טס (אנחנו אמרנו שיהיה צמוד).

וזו אולי הבעיה של הליגה השנה: יש רק כמעט הפתעות. אחרי שהתברר בשני מחזורי הפתיחה מי יהיה למעלה ומי למטה, אלה שלמעלה כמעט מפסידים, אלה שלמטה כמעט מנצחים - וזה בערך הסיפור. אולי השבוע המגמה תתהפך.

מה מצפה לנו על המסך? קלאסיקות במיטבן:

FOX:

סט. לואיס - סיאטל (19:00)

METV:

אטלנטה - ניו יורק ג'איינטס (19:00)

ג'טס - מיאמי (22:15)

ESPN:

דנבר - אוקלנד (בין ראשון לשני, 2:15)

אריזונה - שיקגו (בין שני לשלישי, 3:30)

בואו רק נקווה שהסיוטים שנותנים לנו לראות בשבועות האחרונים הם תקלה חד פעמית. הג'טס - מיאמי כמנה שניה הוא מתכון בטוח לשינה ערבה.

עוד מבחן לאיליי (שעה ראשית - 19:00)

אטלנטה - ניו יורק ג'איינטס

אין לדעת מה לצפות מהג'איינטס השנה, אבל דבר אחד בטוח: חוסר היציבות שלהם הוא לא מתכון טוב להעפלה לפלייאוף, בעיקר בבית כל כך קשה. ניו יורק עשתה בשבוע שעבר בית ספר הגנתי לוושינגטון, כשהפעם תתמודד עם הגנה נוקשה שחוזרת משבוע חופש. הג'איינטס יצטרכו להסתדר בלי קרלוס אמונס, כשג'ון אייברהם מהפאלקונס שוב בסימן שאלה. מייקל ויק יצטרך לתת קצת יותר מ-130 יארדים אוויריים כדי לנצח את המשחק הזה. בעצם - אולי לא.

התחזית: זה נראה כמו ניצחון מאוד לא גבוה של אטלנטה, משהו כמו 7:13. פאלקונס


בולטימור - קרוליינה

אחרי פתיחה של 2:0, הפנת'רס מוצאים את עצמם עם מאזן חיובי, ויבואו למשחק שכולו שבירת לסתות מול ההגנה של הרייבנס. בולטימור הראתה שוב שהרבה התקפה היא לא מייצרת, אבל במשחק מול דנבר שמרה את עצמה בתמונה עד לרבע הרביעי. גם כאן אנחנו בוודאי לא צפויים לשוט אאוט. דן מורגן מקרוליינה ימשיך להיעדר, וגם הרץ ד'אנג'לו וויליאמס לא ישחק. התופס מארק קלייטון, הליינבקר מארק סמית' והקיצוני הגנתי גארי סטילס בסימן שאלה ברייבנס.

התחזית: ניצחון דחוק לקרוליינה


טמפה ביי - סינסינטי

אם יש משהו שבסינסינטי לא אוהבים לראות, זהו קו ההתקפה של קרסון פאלמר, שמתפורר בכל רגע נתון. הבאקנירס ינסו בריימונד ג'יימס להתגלח על קו ההתקפה הזה, כדי להעניק לברוס גארדקובסקי ולקבוצה ניצחון ראשון העונה. סינסי חוזרת מפגרה בלי הסייפטי דקסטר ג'קסון והליינבקר רשאד ג'אנטי. הסייפטי דייב מור והקיצוני הגנתי סימיאון רייס צפויים לראות את המשחק מהספסל בטמפה ביי.

התחזית: את זה סינסינטי חייבת לנצח, אבל יהיה שם מותחן. ניצחון לבנגאלס


דטרויט - בפאלו

איך, איך לא משדרים לנו את יצירת הפאר הזו? הבילס, הוד אפרוריותם, עדיין רחוקים מלסיים את העונה, בניגוד ליריבה הפאתטית שרואה איך קבוצות הכדורסל, ההוקי והבייסבול של העיר עוקפות אותה בסיבוב. הסייפטי קינוי קנדי, הליינבקר אלכס לואיס והגארד דמיאן וודי ייעדרו בדטרויט. הסייפטי מאט בואן לא ישחק בבפאלו.

התחזית: איזה משחק שערורייה להמר עליו. נלך על בפאלו

ניו אורלינס רוצה לשיר בלוז למקנאב

ניו אורלינס - פילדלפיה

שתי קבוצות מעודדות מאוד ייפגשו בסופרדום. האיגלס, שמגיעים אחרי הניצחון הקשה על טרל אואנס ודאלאס, והסיינטס, שנעזרו בהחזרת פאנט של רג'י בוש לטאצ'דאון מנצח על טמפה ביי. פילדלפיה עלולה לפתוח בלי בראיין ווסטברוק, אבל גם אם כן ישחק, אנדי ריד חייב לתת לו את הכדור. לסיינטס אין פצועים, ודרו בריז יבקש למצוא את המטרה המועדפת שלו, מארקז קולסטון, באנדזון.

התחזית: זה מריח כמו ניצחון לאיגלס


דאלאס - יוסטון

בדמדומי השקיעה של דרו בלדסו, הקאובויס עושים כל מה שלא צריכה קבוצה שמכוונת גבוה לעשות: הם מנצחים את המשחקים בהם הם עדיפים, ומפסידים את אלה שבהם הם לא. הבינוניות בעוכריו של ביל פארסלס, שאת הדרבי הטקסאני הזה ייקח, כפי הנראה, אבל זה כרגע לא משנה: שום דבר בדאלאס לא נראה טוב. יוסטון חוזרת משבוע חופש, מה שאומר שדייויד קאר יוכל בשקט לקבל 8 סאקים במקום הארבעה הרגילים.

התחזית: דאלאס


סט. לואיס - סיאטל

שתי קבוצות שהמאזן שלהן, 1:3 לסיהוקס ו-1:4 לראמס, נובע מכך שהן משחקות בבית הכי נורא בכל הפוטבול. עכשיו הן נפגשות לקרב ראש בראש, כדי לקבוע מי הקבוצה הבאמת טובה יותר. שון אלכסנדר ובובי אנגראם ימשיכו להיעדר בסיאטל, כשהפולבק פול סמית' לא ישחק בסט. לואיס. חוץ מזה, מייק הולמגרן בטח שבור לב מביטול הביקור של סטיב מקלארן, מאמן נבחרת אנגליה.

התחזית: בלי משחק ריצה, יש הרגשה שהסיהוקס לא יעברו את הראמס. ניצחון לסט. לואיס


וושינגטון - טנסי

אם אתם מחפשים הגדרה מדויקת לוושינגטון, אנא עיינו בערך של דאלאס. גם הרדסקינס שוקעים בבצה טובענית של בינוניות. את טנסי הם חייבים לעבור בבית, השאלה מה יהיה מול הגדולות. התאקלים קורנליוס גריפין וג'ו סאלאבייה ומגן הפינה שון ספרינגס עלולים להיעדר וליצור חור בהגנת הרדסקינס. התופס דייויד גיבנס לא יראה מגרש בטנסי.

התחזית: יהיה משחק מגעיל. ניצחון לוושינגטון

מה יהיה עם רות'לסברגר?

פיטסבורג - קנזס סיטי

מאז 1999, כשדנבר פתחה כאלופה עם מאזן 4:0, לא הייתה אלופה שנראתה רע כל כך בחמשת השבועות הראשונים של העונה. הסטילרס ובן רות'לסברגר נראים רע מאוד, והפסד נוסף שלהם יסגור את העונה בשלב מאוד מוקדם וישלח את ביל קווהר לעשות חושבים, האם ביג בן מסוגל להגיע בעתיד לפסגות שאליהן לקח את הסטילרס בשנה שעברה. טרנט גרין ימשיך להיעדר בצ'יפס, ודיימון היוארד ינווט את המשחק האווירי. לארי ג'ונסון, שכמעט קיפד את חייו באריזונה כשיר ויוכל לשחק.

התחזית: אין לסטילרס ברירה. פיטסבורג


ג'טס - מיאמי

עצרו את השעונים. הזמן פוסק מלכת. אחרי יצירות המופת שהביאו לנו METV בשבוע שעבר, הם מביאים לנו על המרקע את שתי הקבוצות שעשו את יום ראשון ההוא כל כך מרתק. מיאמי והג'טס, משכמן ומעלה. כולנו רוצים לראות רק את המשחק הזה. ויי זמיר. ג'ואי הרינגטון שוב יפתח במקום דאנטה קולפפר בדולפינס, רשימת פציעות מטורפת אצל הסילונים, כשלברניוס קולס הוא השחקן המשמעותי בה.

התחזית: אוי, יש לי כאב ראש. ג'טס


סן פרנסיסקו - סן דייגו

הצ'ארג'רס לא יכולים להרשות לעצמם לחזור מהניצחון החשוב מול הסטילרס עם נפילת מתח. הניינרס הגיעו למכסה השנתית שלהם, שני נצחונות, ומכאן כל דבר ייחשב לבונוס. הטייט אנד ורנון דייויס ייעדר בפריסקו. צפו למשחק גדול של לדניאן טומלינסון על הקרקע.

התחזית: סן דייגו, אלא מה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

משחקי הלילה

דנבר - אוקלנד (בין ראשון לשני, 2:15)

זה ממש, אבל ממש, נראה כמו לא כוחות. אנדרו וולטר מול הגנה ששיתקה את סטיב מקנייר וטום בריידי. רשימת פציעות עצבנית של הריידרס, הרבה צרות מבית וקבוצה שלא דומה לכלום והפכה לבדיחת הליגה. הברונקוס, מצידם, מתחרים עם הצ'ארג'רס על ראשות הבית, והמכשול בשחור צפוי להיות מוסר מהר.

התחזית: אוי ואבוי אם דנבר לא לוקחת את זה


אריזונה - שיקגו (מאנדיי נייט, 3:30)

עכשיו מתחיל קמפיין ה"עונה הבלתי מנוצחת של הברס" (שלא יתגשם, הם יפסידו לפחות שני משחקים). שיקגו באה למדבר, כשמאט ליינארט כבר רואה איך בראיין אורלכר הופך אותו לנער שעשועים על כר הדשא. עם כל הצרות של אריזונה, לארי פיצג'ראלד לא ישחק, והמטרה העיקרית של ליינארט באוויר תהיה אנקואן בולדין המעולה. אדג'רין ג'יימס ינסה לפרוץ את קו ההגנה של הברס. הוא יכול באמת לנסות.

התחזית: יהיה כואב. ניצחון לדובים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully