וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ אחר הגאדג'ט

רבים מאיתנו מבלים את חייהם במרדף אחר הגאדג'ט השווה הבא. האם המירוץ אחר הגאדג'ט שווה את זה?

לפני כשבועיים פתחתי את דלת ביתי לשליח של מאסטופ והכנסתי לחיי את הצעצוע החדש והמגניב – אייפוד וידאו משודרג. כן, כן, אותו האייפוד עליו הכריזו באמצע ספטמבר, נקנה בשבילי כשעתיים אחרי ההכרזה, על כל הבהירות הנוספת של המסך שלו וחיי הזמן הנוספים של הסוללה שלו.

מאז, מרבית הימים עוברים עלי בציפיה דרוכה, אשר בעבר היתה מעצבנת אותי אך כיום לא מזיזה לי אפילו את הבוהן אשר על רגלי השמאלית (גילוי חצי-נאות: המון דברים מזיזים לי את הבוהן ההיא). הציפיה הזאת מסתכמת בשאלה פשוטה מאוד – מתי המכשיר שלי יהפוך למיושן. עברו שבועיים,והנה צצות שוב שמועות ברשת האינטרנט על כך שבקרוב מאוד תכריז חברת אפל על אייפוד חדש, אייפוד האלחוטי בעל מסך-רחב עליו שמענו כל כך הרבה במהלך השנה האחרונה.

זהו המחיר שצריך לשלם על חיים בעולם אשר לוקח צעד טכנולוגי בכל יום שעובר, ומדי פעם מתחיל אפילו לקפץ כמו קנגורו על סטרואידים. גם אם תקנו את המחשב החדש ביותר היום, מחר הוא כבר יהיה נחלת העבר וכנראה גם יוצג במוזיאון. השאלה הנשאלת היא: מתי לקנות את מושא חלומותינו הטכנולוגיים, ומה לעשות כשנראה שהוא כבר לא החתיך של השכונה?

מחקר

תבינו, אם אתם לא קונים משהו בשביל הפוזה, לא תמיד צריך ללכת על הדבר החדש ביותר. חברת Iriver, למשל, הצליחה ליצור נגנים גרועים להפליא לאחר ה-h120 הכמעט-מושלם שלה. הדבר הכי חשוב בשבילכם צריך להיות המפרט של המכשיר. שאלו את עצמכם שאלות הבאות: האם הוא יפה בעיניכם? האם יש בו את כל מה שאתם צריכים? האם מחירו מצדיק את האפשרויות שלו?

אם עניתם כן על כל השאלות, יש מצב שמצאתם את גאדג'ט חלומותיכם, אך עבודתכם טרם נשלמה. המצלמה הדיגיטלית של ניקון אולי נראית נהדר, יש לה את כל מה שאתם צריכים, והביקורות ברשת מהללות, אך קחו כמה דקות ונסו לברר מתי המצלמה הזאת יצאה לשוק. אמנם, כפי שכבר אמרתי, חדש יותר לא אומר טוב יותר, אך לעמיתים קרובות מאוד מבססות החברות את הדגמים החדשים של הגאדג'טים על טכנולוגיות ישנות, ולכן תמיד שווה לבדוק אם אולי היורש של הגאדג'ט הנבחר עומד להגיע.

שכנוע

יש יתרון מאוד ברור לקניית גאדג'ט בתחילת מחזור החיים שלו – אמנם כבר כמה ימים אחרי זה יכריזו על משהו חדש יותר, אך ערך החדשנות של המכשיר ירד כנראה לאט. מעט מאוד קפיצות טכנולוגיות נעשות בכל שנה, ואת הצעדים הקטנים ניתן לבטל במחי יד, בתירוץ שאלה מותרות וממילא חייתם טוב מאוד בלי עוד מגהפיקסל או גיגבייט.

וכאמור, השכנוע הוא העיקר: עליכם לשכנע את עצמכם, ואת כל הסובבים אתכם, שאמנם נגן המוזיקה שלכם מנגן רק קלטות והושק בסביבות 1997, אך הוא משלב בתוך אריזה קומפקטית את כל מה שאתם צריכים, כולל אפשרויות מתקדמות כמו היפוך ראש אוטומטי. אם תצליחו לעשות את זה, מסיבות עיתונאים ובהן השקות מרהיבות כבר לא יפחידו אתכם!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully