וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מד"א י-ם חוסמים משרדי הנהלת הארגון

12.10.2006 / 11:42

העובדים מוחים על תנאי השכר ומונעים כניסת עובדי ההנהלה. מד"א: מדובר בקומץ אנשים שמנסים להגן על האינטרסים הצרים שלהם

עובדי מגן דוד אדום בירושלים חסמו הבוקר את הדרך למשרדי הנהלת מד"א, בדרישה לשפר את תנאי העסקתם. יו"ר הוועד הארצי של עובדי מד"א אילן שבתאי הסביר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי מדובר במחאה כלל ארצית של עובדי מד"א בעקבות הפגיעה בתנאי עבודתם. לדבריו, "לא ייתכן שאנשי מד"א יעבדו בתנאי שכר בלתי נסבלים של 19 שקלים לשעה". לדברי שבתאי, ההנהלה, ובראשה מנכ"ל מד"א אלי בין, מנסה לפגוע בחופש ההתארגנות של העובדים, תוך איומים מפורשים לפגיעה במקום עבודתם.

שבתאי סיפר כי בשעה זו נמצאים במשרדי ההנהלה בירושלים כ-60 עובדי מד"א אשר נעלו את דלתות המשרדים ומשבשים את עבודתם. עם זאת, לדבריו, פעולת ההצלה של מד"א נמשכת. הוא הדגיש, כי ועד עובדי מד"א פועל תחת סכסוך עבודה שאושר על ידי יו"ר ההסתדרות עופר איני ויו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר דוד. לדבריו, לאחר משא ומתן מתמשך הגיעו הצדדים למסמך הבנות עליו חתמו מנכ"ל מד"א ובר דוד, אך מסמך זה לא החזיק אפילו 72 שעות.

ממד"א נמסר, כי "מדובר בקומץ אנשים מקרב חברי הוועד שמנסה, שוב כבעבר, לשמור על מעמדו בארגון וקידום האינטרסים הצרים שלו, כולל התנהגות שאיננה מקובלת והולמת. קומץ זה נוהג להצהיר הצהרות בכלי התקשורת על צעדים שהוא עושה, אולם אין הוא יכול להוציא אותם אל הפועל, משום שהם אינם מקובלים על מרבית העובדים וחברי הוועד האחרים. כמו ה'זיגזוג' בעניין אבטחת צעדת ירושלים, שהוא חזר בו מהחלטתו שלא לאבטח, לאחר שהבין שהעובדים לא יתנו לכך יד, משום שהצעד הזה נועד רק לשרת את ענייניהם הפרטיים של הקומץ וללא כל סמכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully