וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה העפילה לאליפות אירופה

12.10.2006 / 0:01

נבחרת ישראל הצעירה עשתה היסטוריה כשהעפילה לאליפות אירופה, לאחר שניצחה 0:1 את צרפת משער של אמיר טגה בסיום המשחק

מדינה שלמה החזיקה אצבעות לנבחרת ישראל הצעירה שהתמודדה נגד הנבחרת המקבילה של צרפת על הזכות לעלות לאליפות אירופה, במשחק הגומלין בפלייאוף. גיא לוי וחניכיו, עשו לבסוף את הבלתי ייאמן ועברו את נבחרת צרפת, כשהם נעזרים באלפים רבים שדחפו אותם.

הנבחרת גברה אמש על צרפת במשחק בהרצליה בתוצאה 1:0 משער של אמיר טגה בתוספת הזמן, לאחר שביום שבת התמודדה הנבחרת בצרפת והוציאה תיקו 1:1 מרשים נגד אחת הנבחרות הטובות בעולם לגילה.

נבחרת ישראל פתחה את המשחק בצורה רעה והסתפקה בלשלוח כדורים ארוכים לחלוץ החוד היחיד, טוטו תמוז, בתקווה שזה יצליח לעשות 'מקרה רוסיה'. במשך כמחצית השעה היה השוער הצרפתי מחוסר עבודה. הצרפתים, לעומת זאת, שיזמו ותקפו, הגיעו למספר מצבים מול תום אלמדון, אך כשלו עקב חוסר ריכוז שלהם או עקב ריכוז של השוער הישראלי.

במחצית השנייה, יצאו הישראלים מההלם והחלו לשחק ולתקוף כפי שהם יודעים. המשחק במחצית השנייה קיבל קצב מהיר יותר מאשר היה במחצית הראשונה כשהכדור עובר מהר מצד לצד.

בדקות האחרונות הפעילה נבחרת צרפת לחץ כבד על ההגנה הישראלית, אך זו עמדה בגבורה במשימה בהנהגת הבלם דקל קינן. בדקה ה-93 טוטו תמוז פרץ לרחבה, בעט עם הפאלש, השוער הצרפתי הדף לרגליו של אמיר טגה שלא יכול היה להחטיא מ-10 מטרים. עם כיבוש השער והשריקה לסיום החלו השחקנים לחגוג את ההעפלה עם 6,500 האוהדים שצפו במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully