וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס קל התרסק לתוך בניין מגורים במנהטן

12.10.2006 / 0:00

2 הרוגים ועשרות נפגעים בהתרסקות מטוס קל בבניין דירות באפר איסט סייד. המטוס היה שייך לשחקן היאנקיז, קורי ליידל, שנהרג

מטוס קל התרסק אמש לתוך הקומה ה-40 בבניין מגורים בן 50 קומות במנהטן שבניו יורק וגרם למותם של שני בני אדם, ככל הנראה מדובר בשחקן הבייסבול קורי ליידל מה"ניו יורק יאנקיז" שהיה באותה עת בשיעור טייס ומדריך הטיסה שלו. דרכונו של ליידל, שהמטוס היה בבעלותו, נמצא ברחוב סמוך לאתר ההתרסקות.

המטוס המריא ב-14:29 שעון ניו יורק והתרסק צפונית לרחוב 72 ושדרת יורק ב"אפר איסט סייד" ב-14:42. לאחר שפגע בבניין, נפל המטוס על הקרקע. אש פרצה בקומות ה-40 וה-41 בבניין. מדובר בבניין בן 200 דירות יוקרה, שמחירן מגיע לכמיליון דולר ואף יותר. בקומות התחתונות ישנם מספר משרדים.

כמה מהדיווחים הראשוניים טענו כי יתכן שמדובר במסוק והרשויות מסרו כי "אין סיבה להאמין שמדובר בארוע טרור", אלא בתאונה מצערת. הנשיא ג'ורג' בוש דווח על ההתרסקות וה-FBI אישר שאכן לא מדובר בפיגוע טרור.

כוחות משטרה ואמבולנסים רבים הגיעו במקום האירוע. משטרת ניו יורק מסרה, כי מספר ההרוגים עלול לעלות. מספר בני אדם עדיין לכודים בבניין. עם היוודע דבר ההתרסקות, הוחלט שלא לשנות את רמת הכוננות בשדות התעופה בארה"ב וגם לא בבית הלבן, בקונגרס ובפנטגון, אך מטוסי קרב הוזנקו לאוויר מעל ערים מרכזיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully