וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמצע הדרך

רוני ונועם

12.10.2006 / 8:19

'גרניטה' ליד חדרה על כביש ת"א-חיפה הישן מצטיינת בזירת האנטרקוט אבל סובלת מתפריט שיש בו הכל. כשרוצים לקלוע לטעם של כולם מפספסים בקצוות

"גרניטה"- מסעדה בעלת אוריינטציה טוסקנית, שוכנת כבר מספר שנים בכביש חיפה תל-אביב הישן ומקבלת כעת זריקת ריענון עם כניסתו של השף יוני גלי (20 שנה בתחום, לשעבר קייטרינג רן שמואלי). התפריט חדש כולל כרגע כל מה שצץ בראשכם ומזכיר לכם אוכל איטלקי. יש פיצות, פסטות, בשרים, סלטים ופירות ים שנוספו לאחרונה להיצע. התפריט כאילו אומר לכם "יש לנו הכל – רק תבואו" ובמקום אומרים שעם הזמן אולי יזהו טרנדים מועדפים ויצמצמו אותו.

למרות חלל המסעדה הגדול האווירה ביתית בעיקר בגלל קירות האבן האדמדמים וריהוט העץ הכבד. ניסיון נוסף לקחת את הסועד לאיטליה הן הנברשות בסגנון עתיק ומזרקת פיאצה מעוצבת שאולי קצת מתאמצים יותר מדי.

למנות ראשונות קיבלנו חציל אנטוניו (35 ¤) - קרפצ'יו חציל קלוי בעיטור יוגורט וטחינה ירוקה – אם זו תוספת למנה נוספת יופי, אך בפני עצמו הוא לא לוקח. סלט פירות ים (מולים, ראשי תמנון וקלאמרי – 49 ש"ח) מוקפצים בחמאת שום ויין לבן, היה טעים מאוד הירק היה רענן ופירות הים טריים ועשויים במידה. מנה נוספת נחמדה, אך קצת גסה מדי, של פאטה כבד עוף (39 ¤) הגיע כהרגלה בקודש עם ריבת בצל וריבת שרי. הפוקאצ'ה לצד הראשונות הייתה בול.

בתחום העיקריות הלכנו על המיוחדים של 'גרניטה': קנלוני פירנצה (49 ¤) – מנה צמחונית לא מסעירה במיוחד של קנלוני עבה מדי ממולא בתרד ופטריות, גבינת ריקוטה ואגוזים. לעומת זאת האנטרקוט (300 גרם) שהזמנו, היה מצוין ונבחר מנתחי בשר מיוחדים שעוברים מיון ורק אם קיבלו אות הצטיינות מגיעים לצלחת. זו הייתה נמנה הטובה ביותר בארוחה והיה שווה להשקיע בה 95 ¤.

ואם כבר מסעדה איטלקית קינחנו בטירמיסו, שאכזב - קצת חמצמץ מדי ורחוק מדי מזה המסורתי. מגדל הפיזה (טוויל שקדים וגנאש שוקולד לבן מוגש עם רוטב תותים) כבר הצטיין בשילוב מעודן של טעמים (26 ¤).

יש עוד הרבה בתפריט של גרניטה, פרק שלם של מזון בריאות, בשרים, דגים, ארוחות ילדים, אנחנו הרגשנו שזה קצת הרבה מדי בשביל להצטיין בכל תחום, אבל המקום מחפש את התפריט הנכון לו ואת חסד האנטרקוט לא שכחנו.

___________________________________________________________
'גרניטה', כביש ת"א חיפה הישן - כניסה דרומית לחדרה תחנת תדלוק סונול, חדרה. טל': 04-6222222. פתוח: א'- ש' 12:00 עד לקוח אחרון. עסקיות: א'-ה בין 12:00-18:00, יום ו' 12:00-15:00. מתאים גם לאירועים קטנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully