וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיניות באויר

שגיא ניר

10.10.2006 / 18:04

התבוסות שהנחילו קבוצות ליגת העל ללאומיות ביום א', הפכו את רוב משחקי הגומלין למשחקי אימון. בשמינית הגמר יהיה כבר יותר קשה

משחקי יום ראשון, שפתחו את סיבוב א' בגביע המדינה לעונת 2006/7, הוכיחו שוב עד כמה קלושים הסיכויים של קבוצת ליגה לאומית, עם זר אחד במקרה הטוב, לגבור על חבורת האמריקאים של קבוצות ליגת העל. ואכן, שתי ההתמודדויות היחידות שנותרו עדיין פתוחות לפני הגומלין ביום רביעי (שעה ראשית 19:00) הם על טהרת הליגה הלאומית.

עירוני נהריה, אליצור אשקלון, גבעת שמואל וגלבוע עפולה ניצחו כל אחת בהפרשים גדולים במשחקי החוץ שלהם, והן צפויות לסגור את הסיפור מול היריבות מליגת המשנה. בשאר המשחקים, נותרו המפגשים בין לב השרון והפועל יקנעם/מגידו ובין הפועל באר שבע למכבי הוד השרון לבעלי עניין. קרית אתא (שתשחק מול רמלה) ונצרת עילית (מול שוהם) נראות כבר כבטוחות בשלב הבא.

משחקי שמינית הגמר ייערכו ב-22 וב-29 באוקטובר, אז תצטרפנה 8 הקבוצות שהגיעו בעונה שעברה לרבע הגמר.

עירוני נהריה - מכבי אשדוד (19:30, 88:73 במשחק הראשון)

מעניין עד כמה התרגשו בנהריה כשירדו בפיגור שתי נקודות במחצית המשחק באשדוד, אבל מחצית שניה משופרת החזירה אותם הביתה עם 15 נקודות יתרון, שמבטיחות בעצם את הכרטיס לשמינית הגמר. הגומלין יהווה הזדמנות לתצוגת ראווה נוספת מול הקהל באולם בעין שרה, ובטח ינוצל על ידי רביב לימונד להמשיך ולהסיר את החלודה לקראת העונה הארוכה שבפתח. אשדוד מגיעה לנסות ותפוס עוד כמה רסיסי כבוד, לפני שתתפנה בחזרה למשימה הלאומית שלה.

היריבה בשלב הבא: הפועל גליל עליון.

הפועל גלבוע עפולה- הפועל חולון (76:108 במשחק הראשון)

מי שפינטז על שיחזור של אותו משחק פלייאוף מופלא מהעונה שעברה, קיבל את האולם ברחוב אחד במאי באחד מרגעי השפל שלו, עם קהל שמחרים את המשחק וקבוצה ביתית שסופגת תבוסה של 32 נקודות. עבור גלבוע עפולה, מהווה משחק הגומלין לא יותר מעוד משחק אימון שאמור להדביק עוד יותר את החלקים בפאזל, משום שבשלב הבא מצפה לה טיול לא מאוד שונה. חולון, שצירפה את הזר טוני וושהאם, כבר מזמן עם הראש בחזרה בליגה הלאומית.

היריבה בשלב הבא: הפועל תל אביב.

אליצור אשקלון - בית"ר בנימינה (64:94 במשחק הראשון)

משחק אימון בודד ערכה אליצור אשקלון לפני משחק הגביע בבנימינה, אבל מסתבר שבמצבו של הכדורסל מרובה הזרים של היום גם זה מספיק לניצחון מוחץ בשלושים נקודות הפרש. וכמאמר הקלישאה, את הגומלין ינצל רוני בוסאני כדי לעבוד על גיבוש הקבוצה, אבל גם אם הוא יגיד את זה בגלוי די ברור שלו יכול היה, הוא היה בוחר יריבת אימון משמעותית יותר. ובכל מקרה, שמינית הגמר הוא הגבול העליון של עונת הגביע של אשקלון.

היריבה בשלב הבא: מכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

משחקים נוספים

גבעת שמואל - אליצור מכבי נתניה (79:95 במשחק הראשון)

אל דאגה, ווין וואלאס לא הפך לגרסה משופרת התקפית של הדוד ביג בן. כנראה שמול שחקני הליגה הלאומית החביבים של אליצור מכבי נתניה אפשר להעמיד מספרים כמו שהיו לסנטר של עופר ברקוביץ' במשחק הראשון. ההתקדמות של דרור דוידי ויובל נעימי, היא היא הבשורה היחידה שאפשר יהיה להביא מאור יהודה בינתיים.

היריבה בשלב הבא: נצרת עילית או שוהם.


הפועל באר שבע - מכבי הוד השרון (84:80 במשחק הראשון)

מה הטריד יותר את מאמן באר שבע, ישראל ברוך, בסיום המשחק הראשון בהוד השרון: ההפסד בארבע נקודות יתרון, או פציעתו של טיק רוג'רס שנפגע באצבע? היינו מהמרים על התשובה השניה, משום שלמרות העבודה הטובה שעושה עמי נאווי בקבוצה מהשרון, הפסד שלישי ברציפות של באר שבע במסגרת רשמית יביא איתו את הלחץ.

היריבה בשלב הבא: בני השרון.


הפועל לב השרון - הפועל יקנעם/מגידו (85:89 במשחק הראשון)

רובי בלינקו ודורון קרמר לא יוותרו בקלות על הופעה בשמינית הגמר, בטח לא כשהיריבה בה תהיה קבוצה מליגת המשנה. מגידו של אלון שמר תנסה להשיג עוד ניצחון חוץ יוקרתי, בדומה לזה שהשיגה במשחק הליגה באשדוד.

היריבה בשלב הבא: אליצור קרית אתא או אליצור רמלה.


אליצור קרית אתא - אליצור רמלה (66:85 במשחק הראשון)

הקבוצה של שרון אברהמי נראית מצוין, וביום ראשון הוכיחה שגם לשמור היא יודעת. מה הסיכוי שרמלה תעשה את זה בפינסקר ביותר מ-19 נקודות ההפרש מהמשחק הראשון?

היריבה בשלב הבא: הפועל לב השרון או הפועל יקנעם/מגידו.


נצרת עילית - מכבי שהם (67:88 במשחק הראשון)

קרב העולות החדשות ללאומית הוכרע ביום ראשון בצורה ברורה לטובת הקבוצה הצפונית, שחיה את הכדורסל שלה מההגנה. מול האתלטים של גבעת שמואל בסיבוב הבא, זה לא הולך להיות להם כל כך קל.

היריבה בשלב הבא: גבעת שמואל או אליצור מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully